KRIŽNAR - izpraševalka (slovenščina, izpitna vprašanja)

Trenutno berete:
KRIŽNAR - izpraševalka (slovenščina, izpitna vprašanja)

Prispevki
3
Delala sem strokovni izpit za učiteljico RP:

1. Pisanje skupaj in narazen: na listu imaš primere in moraš povedati, kdaj bi katerega uporabil (npr. 17-letni, C-vitamin, vzgojno-izobraževalni, petleten, dvoinpolsobno stanovanje, petlitrski ...)
2. Uporaba KO in KADAR (Na listu so bile povedi in si moral v povedi ustrezno izbrati ko - za enkratni dogodek - in kadar - za večkratni dogodek.)
3. Stvarna lastna imena.
4. Kako zapisujemo besede: francoska revolucija, velika noč ipd.? (Z malo začetnico, ker so občna imena.)

Prijazna gospa! ;)
 
Prispevki
7
1. Nedoločnik, namenilnik (pravilo in primeri)
2. Lastna imena, bolj podrobno zemljepisna (naselbinska, nenaselbinska) in primeri stvarnih lastnih. Prebrala je stavek: V ljubljanski operi so uprizorili balet Labodje jezero. Kaj z veliko začetnico in zakaj.
3. zaimki ki, kateri in čigar. Kaj kdo izraža in kdaj se ga uporablja+primeri.

Delala sem za DSP.

Prijazna, prijetna gospa!
 
Prispevki
3
Gospa je zelo pozitivna in prijetna oseba. Ni bila planirana za mojo komisijo, zato me je seveda z vprašanji presenetila, ampak me je vseeno lepo vodila do pravilnih odgovorov.
Opravljal sem za učitelja v GŠ.

1. Sposojenke in tujke — delitev, kako jih zapisujemo in izgovarjamo
2. Vejice — v povedi sem moral pravilno postaviti vejice in obrazložiti zakaj (vrinjen stavek, pastavek ...)
3. Razlika med en in eden — (odg. en + samostalnik)
 
Prispevki
7
1. Jezikovni priročnik (kratek opis vsakega, čemu so namenjeni)
2. Stičnost in nestičnost ločil (na podlagi primerov je potrebno ugotoviti napake)
3. Vejica pred kot (kdaj ja in kdaj ne) na podlagi primerov (ugotavljanje napak)

Gospa je zelo prijazna.
 
Prispevki
8
1. Jezikovni priročniki (našteti in opisati).
2. Osnovna delitev lastnih imen.
3. Stičnost in nestičnost vejice in mala ter velika začetnica na konkretnih primerih z lista. Povedati napake in jih utemeljiti.

Prijazna in spodbujajoča gospa!
 
Prispevki
4
Ker sem učiteljica matematike, me je spraševala bolj v tej smeri (mi je tudi rekla):
1. Števniki (kateri so, kako se po njih vprašamo, kaj je ločilni števnik (kaj z njim predstavljamo), kako pišemo glavne števnike in kako vrstilne, ...)
2. Iz lista sem morala prebrati zapise, ki jih je imela pripravljene (101.; 103.; 55,1 % ...)
-> zakaj preberemo 55,1 (odstotka) in ne odstotek-> ker enote izgovarjamo v rodilniku ednine
3. Kako delimo krajšave po pravopisu? (kratice, okrajšave in simboli). Kako bi zapisala lastnoročno, to je, tako imenovani?
 
Prispevki
4
1. Socialne zvrsti slovenskega jezika
2. Iz lista sem morala prebrati stavke in postaviti vejice ter povedati zakaj bi tja dala vejico
3. Besedni red v povedi (dobila sem list, kjer je imela napisane stavke in sem morala povedati, ali so povedi primerno oblikovane ali ne in zakaj)
Prijazna gospa, ki pomaga in spodbuja k pravilnemu odgovoru.
 
Prispevki
3
1. Pedagoški govor v smislu socialnih zvrsti jezika.
2. Besedni red. Primeri, utemeljitev.
3. Vejice. Primeri, utemeljitev.
 
Prispevki
6
1. Napaka iz priprave ter kako pišemo C-vitamin ipd.
2. Prednosti in slabosti slušnega prenosnika.
3. Prebrati sem morala nekaj besed (v zbornem knjižnem jeziku) in utemeljiti, zakaj sem jih tako prebrala (besede: otrok, Dobrava, srce in še nekaj).

Res prijazna izpraševalka. Ko se mi je zataknilo, je takoj dala primer, podvprašanje in malo namignila, kaj jo zanima.
 
Prispevki
6
Pedagoški govor v povezavi s socialnimi zvrstmi jezika.
Krajšave - katere poznamo? Predstaviti vsako izmed njih, torej povedati vse o kraticah, okrajšavah in simbolih.
Kako se zapišejo naslednje okrajšave (kje so pike, presledki)? lastnoročno: l.r. / to je: t.j. / tako imenovani: t. i.
Vejica v povezavi z besedo kot (preberi 3 povedi na listu, vstavi vejico, kamor je potrebno).
Povedati pravilo o uporabi vejice v povezavi z besedo kot.
 
Prispevki
12
Izpraševalka Nives Križnar je zelo prijetna oseba in prijazna, saj se vidi da išče znanje
Vsa vprašanja, ki sem jih dobila sem odgovarja s pomočjo nalog na delovnih listih, ki mi jih je izpraševalka pripravila
1. Na prvem listu, sem mogla povedati ali se določne besede na listu pišejo skupaj ali narazen ter zakaj (npr. kdor koli, petmilijonkrat) ter v katerih besedah so vezaji v katerih na listu je bil za vsak primer po tri besede npr. (črno bela, črno-bela, črnobela) in sem morala povedati kateri zapis je pravilen.
2. Na drugem listu sem morala v napisanih povedih pravilno vstaviti vejice.
3. Na zadnjem listu pa sem morala pravilno sklanjati besede v povedi npr. ''Mama je iskala kje je ampak ... (Luka) ni bil nikjer.
 
Prispevki
7
Smer kemija in biologija OŠ:
1. Socialne zvrsti in kdaj se katera uporablja
2. Razlika med zbornim in knjižno - pogovornim jezikom?
3. Delitev števnikov
4. Na listu sem morala popraviti napake (kako se pišejo in izgovarjajo števniki, odstotki ...)
 
Prispevki
6
Izpraševalka: Križnar - korektna, prijazna, nasmejana, ob zatikanju pomaga s podvprašanji.

1. Socialne zvrsti jezika in navezava na pedagoški govor.
2. Katero socialno zvrst uporabimo, ko neznanca povprašamo o uri (knjižni pogovorni); katero s kolegom v nogometnem klubu (narečje, sleng, žargon).
3. Krajšave - okrajšave, kratice, simboli.
4. List s primeri - en/eden (en uporabimo, ko zraven stoji tudi samostalnik; eden, ko ga ni).
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Zadnji prispevki

Na vrhu