Zares prijazna gospa ... spet se moram strinjati s tabo mala_buca ... se nasmehne, pomaga in četudi odgovoriš narobe te popravi z nasmehom!
1. V zvezi z napakami v pripravah - vejica. Kje, kdaj jo uporabljamo ... ustavili sva se pri uporabi vejice pred KOT ... povedala sem pravilo, na primeru malo mimo biksnila, ampak ni bilo nič usodnega! Malo se je nakremžila
, ampak me takoj spodbudila, da sem pravilno povedala pravilo.
2. Kaj je poudarek in kaj naglas. Tukaj sem najprej rekla, da lahko spremenimo poudarek, če želimo povedati kaj drugega (Jana je moja najboljša prijateljica.), in da gre za celo besedo (za razliko od naglasa, kjer je poudarjen samo samoglasnik oz. del besede). Ampak me je preusmerila z vprašanjem, kdaj v razredu kaj poudarimo, kako izgovorimo? Sem povedala, da kadar posredujemo nove informacije oz. novo vsebino. In je bila zadovoljna.
3. Okrajšave in kratice - kako sklanjamo kratice (npr. OZN, po 3. m. skl.), kako pišemo okrajšave - primeri (pika, presledek, skupaj, narazen)
4. Z listka sem morala pravilno (v knjižnem jeziku) prebrati eno poved (Z vrha je lep razgled na okoliške hribe). Potem me je vprašala na kaj sem bila pozorna, me usmerjala s podvprašanji - pri predlogih (z in na, ki ju izgovarjamo skupaj z besedo, ki sledi), pri besedi razgled (naglas) pa tudi pri končem ločilu (piki) na intonacijo.
Simpatična in prijazna gospa, me je vmes pomirila, naj me ne bo tako strah ... glede na to, da predhodnici nista bili tako prijazni! :p