Tako pa sem še jaz rešena tega kolikor sem sama sebe psihično pripravljala je to res mala malica ( manj kot 10 minut pa sem naredila). Delala sem kot učiteljica slovenščine.
Vprašanja pa so bila sledeča:
USTAVA:
1. Ali lahko človekove pravice omejimo?
2. Kaj piše v KOP o pravici do izobraževanja?
3. Svet EU
ZAKONODAJA:
1. Strokovni organi v šoli (naštej, izberi si enega in opiši)
2. Program v OŠ (obvezni in razširjeni, naštej, kaj je glavna razlika)
3. Pravila šolskega reda
SLOVENŠČINA:
1. Kako bi učencem razložila glasoslovje.
2. Nezvočniki, premene po asimilaciji (teorija + primer)
3. Kako sem učencem razložila sonet z odmevom.
Srečno še vsem, ki vas to čaka Kolikor je naporno vso učenje, če se le pripravljaš, je res lahko opraviti (poteka kot pogovor, izpraševalci pomagajo, te dopolnjujejo, tudi če se kje zatakne, kaj narobe poveš ni tako hudo).
Vprašanja pa so bila sledeča:
USTAVA:
1. Ali lahko človekove pravice omejimo?
2. Kaj piše v KOP o pravici do izobraževanja?
3. Svet EU
ZAKONODAJA:
1. Strokovni organi v šoli (naštej, izberi si enega in opiši)
2. Program v OŠ (obvezni in razširjeni, naštej, kaj je glavna razlika)
3. Pravila šolskega reda
SLOVENŠČINA:
1. Kako bi učencem razložila glasoslovje.
2. Nezvočniki, premene po asimilaciji (teorija + primer)
3. Kako sem učencem razložila sonet z odmevom.
Srečno še vsem, ki vas to čaka Kolikor je naporno vso učenje, če se le pripravljaš, je res lahko opraviti (poteka kot pogovor, izpraševalci pomagajo, te dopolnjujejo, tudi če se kje zatakne, kaj narobe poveš ni tako hudo).