ZAKONODAJA - ŠOLA ZA OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI - skupna vprašanja

Prispevki
9
Naziv
prof.def.
Zavod
cjll
Področje
Šola za otroke s posebnimi potrebami
Tomaž Rozman, področje: izobraževanje otrok s PP

1. Kaj prilagajamo učencem s posebnimi potrebami v izobraževalnih programih oz. kakšne prilagoditve programov imamo za otroke s pp. Nisem točno razumela in sem ga vprašala. Potem sem pa naštela, kaj se lahko vse prilagodi v šoli: izobrazbeni standard, DSP, organizacija pouka, preverjanje in ocenjevanje, napredovanje ... kaj še? Kaj še? Morda, bi mu pa mogla naštet izobraževalne programe... hmmmm, ma je bil zadovoljen z odgovorom.
2. Postopek usmeritve otrok s PP v zavod, na primer naš. S vprašanji res morda zmede. Moraš malo povezat. Pa tudi, jaz sem ga kar vprašala, kaj je mišljeno predenj bi brcnila v temo.
Skratka postopek usmerjanaj je bil tukaj mišljen, pa sem ga opisala in me je vmes prekinil, je rekel da vidi, da sem si to pogledala.
In to je bilo to.

Tudi ta izpraševalec je bil topel, prijeten, prijazen, s pozitivnim prijetnim obrazom. Moja izkušnja je lepa in pozitivna. Me je na koncu pa malo pohecal, ker nisem prebrala, kaj podpisujem, mi je rekel, da se vidimo pa oktobra še 1x. Pa sem se skoraj zjokala, ko sem zvedla, da sem pa kljub vsemu naredila.
 
Prispevki
2
Naziv
prof. spec. in reh. ped.
Zavod
CVIU
Področje
Šola za otroke s posebnimi potrebami
Vprašanja s področja ustavne ureditve (Sajevec-Plavčak):
- volilna pravica (kdo ne - osebe z zmerno, težjo, težko motnjo v duševnem razvoju; lahko volimo in smo voljeni),
- svoboda gibanja in kdaj je omejena.
Mislim, da še nekaj, pa mi je ušlo...
Prijazna, umirjena gospa, pomaga z namigi, vprašanji.
 
Prispevki
2
Naziv
prof. spec. in reh. ped.
Zavod
CVIU
Področje
Šola za otroke s posebnimi potrebami
Tomaž Rozman, izpraševalec in tudi predsednik komisije:
- OPP po zakonu,
- mandat ravnatelja (potem sva še debatirala, če je lahko ravnatelj 35 let, želel je , da povežem in razmišljam v smeri, da kandidat rabi 3 leta, da je mentor in vsaj še 5 let, da lahko kandidira in da bi težko imel potem staž ravnatelja tako dolg, najprej nisem razumela, kaj je želel, pa je vprašal drugače, usmerjal, če nisem povedala ravno tisto, kar je želel),
- strokovni delavci v šoli za OPP (poleg poleg str. delavcev na šoli, lahko tudi zunanji z ustrezno strokovno izobrazbo: SRP, logoped..., ne vem nekaj v tej smeri).
Umirjen, usmerjal, postavljal podvprašanja, želel vedeti še...
Na koncu želi podpis, preberite, kaj podpišete, jaz nisem, pa me je hecal, če to nikoli ne storim, da zdaj sem pa podpisala, ne vem že kaj...., no in če bi prebrala ne bi bilo dilema, če sem naredila.... no, ja šli je, kar korajžno in pogumno vsem, ki vas to še čaka.
 
Prispevki
8
Naziv
specialni pedagog
Zavod
OŠ Glazija
Področje
Vrtec, Osnovna šola, Šola za otroke s posebnimi potrebami
Sem učiteljica v posebnem programu VIZ.


Zakonodaja:
- Svet zavoda
- Pravilnik o šolskem koledarju
- Ugovor na oceno
 
Prispevki
6
Individualiziran program (kaj se v njem določi).
DSP - kdo ga izvaja, katere oblike, ali se lahko izvaja na domu
Preverjanje - ocenjevanje znanja (razlika)
 
Prispevki
8
Naziv
specialni pedagog
Zavod
OŠ Glazija
Področje
Vrtec, Osnovna šola, Šola za otroke s posebnimi potrebami
Pravilnik o šolskem koledarju
Svet šole
Ugovor na oceno
 
Prispevki
6
1. Kdo ustanovi javno OŠ. Pogoji za ustanovitev.
2. Zbirke podatkov, ki jih vodi šola.
3. Otroci s PP. Našteti in programi, v katere se vključujejo.
4. Učna pomoč. Za katere otroke?
 
Prispevki
5
Izpraševalka: Šoln Vogrinc

- Svet staršev
- Učne težave in kontinuum pomoči
- Pravica do brezplačnega prevoza
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Na vrhu