Za področe dela z O/M s ČVM
Andreja Kurent, izpraševalka za področje ustave:
1. Državni zbor (vse) + volilna pravica državljanov, ki so pripadniki narodnih manjšin.
2. Poslanska imuniteta (vse).
3. Nedotakljivost stanovanja - kdaj je ta pravica omejena, kdo in pod katerimi pogoji lahko vstopi ter kdo mora biti prisoten.
Korekten odnos, je pa kar brskala.
Jurij Šink, izpraševalec za predpise:
1. Vzgojni program, kaj obsega, kdo ga predlaga, sprejme in kdo potrdi. (katere cilje se zasleduje - učno vzgojni cilji, preventivno varstveni cilji, kompenzacijski cilji ter osebnostno psihosocialni cilji).
2. Kdo ustanavlja javne OŠ in javne vrtce, pogoji, ki morajo za to biti izpolnjeni, kdo mora potrditi (minister) in kam se vpiše (razvid).
Petra Jesenovec, izpraševalka za slj:
1. Črke in glasovi (razložiti zakaj razlika).
2. Brižinski spomeniki (kdaj in kje so nastali, kaj je v njih zapisano (trije deli,...), zakaj so pomembni.
3. Vezaj - končno ali nekončno ločilo, kako se ga uporablja.
Zelo prijazna,
Andreja Kurent, izpraševalka za področje ustave:
1. Državni zbor (vse) + volilna pravica državljanov, ki so pripadniki narodnih manjšin.
2. Poslanska imuniteta (vse).
3. Nedotakljivost stanovanja - kdaj je ta pravica omejena, kdo in pod katerimi pogoji lahko vstopi ter kdo mora biti prisoten.
Korekten odnos, je pa kar brskala.
Jurij Šink, izpraševalec za predpise:
1. Vzgojni program, kaj obsega, kdo ga predlaga, sprejme in kdo potrdi. (katere cilje se zasleduje - učno vzgojni cilji, preventivno varstveni cilji, kompenzacijski cilji ter osebnostno psihosocialni cilji).
2. Kdo ustanavlja javne OŠ in javne vrtce, pogoji, ki morajo za to biti izpolnjeni, kdo mora potrditi (minister) in kam se vpiše (razvid).
Petra Jesenovec, izpraševalka za slj:
1. Črke in glasovi (razložiti zakaj razlika).
2. Brižinski spomeniki (kdaj in kje so nastali, kaj je v njih zapisano (trije deli,...), zakaj so pomembni.
3. Vezaj - končno ali nekončno ločilo, kako se ga uporablja.
Zelo prijazna,