Eurydice Slovenija Posvet o lahkem branju

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Posvet o lahkem branju

Zavod Risa pripravlja 25. in 26. novembra 2020 med 16. in 19.30 uro spletni Posvet v lahkem branju. Posvet je del projekta Jezik pride naproti, ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo.

Vir in več informacij: ACS, 19. 11. 2020

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si

Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

Zadnji prispevki

Na vrhu