Eurydice Slovenija Posvet o lahkem branju

Zavod Risa pripravlja 25. in 26. novembra 2020 med 16. in 19.30 uro spletni Posvet v lahkem branju. Posvet je del projekta Jezik pride naproti, ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo.

Vir in več informacij: ACS, 19. 11. 2020

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si

Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek Članek
Posvet Pismenost na prepihu 2026: Pla(s)ti jezika, ki poteka v organizaciji Mariborske...
Odgovori
0
Ogledi
275
  • Članek Članek
V zbirki Ugotovitve poročila Eurydice je objavljen prevod glavnih ugotovitev poročila Eurydice...
Odgovori
0
Ogledi
216

Učitelnik

Strukturirani vodiči in kvizi za pripravo na strokovni izpit – 170+ poglavij v vodičih, 150+ kvizov in 2.600+ vprašanj v kvizih.

Ogled Učitelnika

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Nazaj
Na vrhu