Ljubljana – Po pouku na marsikateri osnovni šoli vlada kaos. Zaradi nesistematične organizacije podaljšanega bivanja v zadnjih letih so otroci, predvsem v večjih šolah, pogosto prikrajšani za dovolj kakovosten prenos znanja in spremljanje njihovega napredka, opozarjajo učitelji.»Včasih smo z učenci naredili vso domačo nalogo, se z njimi učili, nato ustvarjali ali se odšli ven igrat. Učitelj je otroke dobro poznal, zaradi česar jih je lahko usmerjal, spremljal je njihov razvoj in pomagal pri primanjkljajih,« o izkušnjah s podaljšanim bivanjem razlaga Tatjana, dolgoletna učiteljica razrednega pouka na eni od večjih ljubljanskih osnovnih šol. V ta del razširjenega programa po pouku je prostovoljno vključenih 85 odstotkov osnovnošolcev od prvega do petega razreda. Vendar je z uvedbo devetletke njegova kakovost izzvenela, pripoveduje sogovornica: »Otroci so postali številke.«Po tem, ko se starši odločijo, ali ...
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Delo, delo.si
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Delo, delo.si