Predmetna skupina za geografijo na Zavodu RS za šolstvo je v Celju 21. aprila pripravila seminar z naslovom Poti za izboljšanje učnih dosežkov – S terenskim delom dosegati minimalne standarde ciljev o vodi. Udeležilo se ga je 28 učiteljev geografije, biologije in drugih predmetov iz vse Slovenije. Osrednji del je bilo Terensko delo ob Savinji, Ložnici in Koprivnici. Cilji seminarja so bili:
Oporna predavanja z naslovi Kaj o vodi se učenec in dijak v šoli mora učiti in naučiti, Izdelovanje načrta za terensko raziskovanje rečja in porečja, Ali učne cilje o vodi obravnavati občegeografsko ali regionalnogeografsko in Kako interpretirati terenske raziskave, so opravili v prostorih II. osnovne šole Celje. Terensko delo, ki je potekalo večino seminarja je potekalo med šolo in Savinjo.
Anton Polšak je predstavil porečje Savinje v podobi in številkah.
Danijel Lilek je pokazal, da je v tridesetih letih na Slovenskem nastalo veliko gradiva, ki učiteljem, učencem in dijakom pomaga pri geografskem raziskovanju porečja.
Pod vodstvom Mirsada Skorupana so udeleženci s pomočjo “Geografskih Psov Slednikov” (naprav GPS) umestili vsako raziskovano točko v zemljevid.
Sotočje Savinje in Ložnice (Koprivnice) ponuja obilo možnosti za raziskovanje, saj se na vsakem koraku prepletata naravni in človekov vodni in obvodni vpliv.
Franci Malečkar je na kratko orisal možnosti, ki jih za raziskovanje voda omogočajo Centri šolskih in obšolskih dejavnosti.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
- preveriti, katere cilje učnih načrtov o vodi je možno uresničevati s terenskim delom;
- poiskati optimalne dejavnosti učencev in dijakov na terenskem delu o(b) vodi;
- ugotoviti, kaj je minimum geografskega znanja učencev in dijakov o vodi;
- s simulacijo pouka narediti krog: učni cilj – vir – načrt – terenska izvedba – predstavitev – ocena;
- uporabiti naprave IT za učinkovitejši terenski pouk;
- preveriti možnosti za porečno (spletno) povezovanje šol
Oporna predavanja z naslovi Kaj o vodi se učenec in dijak v šoli mora učiti in naučiti, Izdelovanje načrta za terensko raziskovanje rečja in porečja, Ali učne cilje o vodi obravnavati občegeografsko ali regionalnogeografsko in Kako interpretirati terenske raziskave, so opravili v prostorih II. osnovne šole Celje. Terensko delo, ki je potekalo večino seminarja je potekalo med šolo in Savinjo.
Anton Polšak je predstavil porečje Savinje v podobi in številkah.
Danijel Lilek je pokazal, da je v tridesetih letih na Slovenskem nastalo veliko gradiva, ki učiteljem, učencem in dijakom pomaga pri geografskem raziskovanju porečja.
Pod vodstvom Mirsada Skorupana so udeleženci s pomočjo “Geografskih Psov Slednikov” (naprav GPS) umestili vsako raziskovano točko v zemljevid.
Sotočje Savinje in Ložnice (Koprivnice) ponuja obilo možnosti za raziskovanje, saj se na vsakem koraku prepletata naravni in človekov vodni in obvodni vpliv.
Franci Malečkar je na kratko orisal možnosti, ki jih za raziskovanje voda omogočajo Centri šolskih in obšolskih dejavnosti.
Več na ZRSŠ.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si