Če mislijo to sprejeti, lahko rečem, da bomo v šolstvu naredili samo še en velik korak nazaj. Logično je, zakaj je do tega prišlo. Kljub temu da očitno za to ni denarja, morajo šole naslednje šolsko leto začeti z uvajanjem angleščine v 2. (oz. 1.) razred. Ker novih ustrezno izobraženih učiteljev ne smejo zaposlovati, naj pa angleščino poučuje kar vsak, samo da je volk sit in koza cela. Bo pač poučeval razredni učitelj, ki je nazadnje govoril angleško v srednji šoli, ali pa učitelj angleščine, ki nima občutka za delo s sedemletnki in ga to delo tudi najmanj ne veseli. Karikiram, ampak dejansko ni daleč od resnice in tudi takšni primerki se bodo gotovo znašli pri pouku angleščine v 1. triletju. Večkrat sem že slišala, da imajo na šoli anglista, ki noče delati z mlajšimi učenci in mu je to muka. Ga popolnoma razumem, tudi sama nimam želje po delu s trinajstletniki. Nismo vsi za vse. Ampak ta anglist lahko naredi otrokom ravno toliko škode, kot jo lahko naredi razredni učitelj s svojim neznanjem angleščine. Prepričana sem, da angleščine na razredni stopnji ne more poučevati vsak in bi se tako razredni učitelji kot anglisti morali dodatno izobraziti za poučevanje na tem področju, ampak za kvaliteto v slovenskem šolstvu danes pač ni denarja.
Resnično upam, da se bo kdo izmed strokovnjakov, ki so do zdaj zagovarjali kvalitetno poučevanje angleščine, oglasil in to preprečil. Tisti, ki so za vsako ceno zagovarjali začetek uvajanja angleščine s prihodnjim šolskim letom, se zagotovo ne bodo.