Eurydice Slovenija Spremembe Pravilnika o izobr. učiteljev in drugih strok. delavcev v izobr. prog. OŠ

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Spremembe Pravilnika o izobr. učiteljev in drugih strok. delavcev v izobr. prog. OŠ

Prispevki
45
Področje
  1. Osnovna šola
Prav razumem? Lahko zdaj anglisti učimo v prvem obdobju brez dodatnega izobrževanja?
 
Prispevki
13
Naziv
profesorica razrednega pouka
Področje
  1. Osnovna šola
Tudi jaz tako razumem. Izgleda, da enako velja tudi za razredni pouk - da več ni treba delati izpopolnjevanja. Samo, če vprašaš mene, se mi to zdi malo čudno. Ne vem, kako pa ostali to razumete?
 
Prispevki
21
Nekako se mi zdi logično, da lahko učitelj nemščine/angleščine poučuje nemščino/angleščino na razredni stopnji, se mi pa zdi čudno, da bi to delo lahko opravljal učitelj razrednega pouka, še posebej brez dodatnega izpopolnjevanja. Ne želim biti nesramna, ampak menim, da bi nasploh morali jezike učiti učitelji, ki so dejansko to študirali. Imam izkušnje iz poučevanja nemščine na razredni stopnji in si ne znam predstavljati, kako lahko nekdo samo z izpopolnjevanjem poučuje jezik. Jaz tudi znam angleško in to dobro, sem pomagala učencem, ja tudi učila bi lahko, ampak se mi to ne zdi prav, ker ima le učitelj angleščine vse kompetence, ki so potrebne za kaj takega.
 
Prispevki
11
Področje
  1. Osnovna šola
Če mislijo to sprejeti, lahko rečem, da bomo v šolstvu naredili samo še en velik korak nazaj. Logično je, zakaj je do tega prišlo. Kljub temu da očitno za to ni denarja, morajo šole naslednje šolsko leto začeti z uvajanjem angleščine v 2. (oz. 1.) razred. Ker novih ustrezno izobraženih učiteljev ne smejo zaposlovati, naj pa angleščino poučuje kar vsak, samo da je volk sit in koza cela. Bo pač poučeval razredni učitelj, ki je nazadnje govoril angleško v srednji šoli, ali pa učitelj angleščine, ki nima občutka za delo s sedemletnki in ga to delo tudi najmanj ne veseli. Karikiram, ampak dejansko ni daleč od resnice in tudi takšni primerki se bodo gotovo znašli pri pouku angleščine v 1. triletju. Večkrat sem že slišala, da imajo na šoli anglista, ki noče delati z mlajšimi učenci in mu je to muka. Ga popolnoma razumem, tudi sama nimam želje po delu s trinajstletniki. Nismo vsi za vse. Ampak ta anglist lahko naredi otrokom ravno toliko škode, kot jo lahko naredi razredni učitelj s svojim neznanjem angleščine. Prepričana sem, da angleščine na razredni stopnji ne more poučevati vsak in bi se tako razredni učitelji kot anglisti morali dodatno izobraziti za poučevanje na tem področju, ampak za kvaliteto v slovenskem šolstvu danes pač ni denarja.

Resnično upam, da se bo kdo izmed strokovnjakov, ki so do zdaj zagovarjali kvalitetno poučevanje angleščine, oglasil in to preprečil. Tisti, ki so za vsako ceno zagovarjali začetek uvajanja angleščine s prihodnjim šolskim letom, se zagotovo ne bodo.
 
Prispevki
45
Področje
  1. Osnovna šola
Yoti, kar si napisala drži, ampak tudi zdaj so se prijavljali na izobraževanje med drugim tudi taki, ki jim ni v interes delat z manjhnimi otroci, ampak zgolj zato, ker se tu odpira delovno mesto. Na drugi strani pa smo tudi taki, ki imamo željo, interes in znanje jezika, pa vendar ne moremo delat z majhnimi otroci, ker nismo imeli denarja, da bi si plačali izobraževanje, tako da jaz sem se novice, da ni potrebno imeti dodatnega izobraževanja zelo razveselila.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Zadnji prispevki

Na vrhu