Na portalu za iskanje partnerjev in izobraževanj, School Education Gateway, je v slovenščini objavljen prispevek, ki se sklicuje na študijo Eurydice Učiteljski poklic v Evropi: Prakse, stališča in politike:
'Največ se naučimo v skupinah. Sodelovanje je ključ za rast,' pravi dr. Sir Ken Robinson. Pravilno smo ugotovili, da imajo učitelji največji vpliv na učenčevo pridobivanje znanja v šoli. Z drugimi besedami, za dobrega učenca je potreben dober učitelj. Kakšen je dober učitelj?
Strokovno znanje in spretnosti, značajske lastnosti in učiteljev odnos do življenja in dela so nedvomno pomembni elementi. To velja tudi ta številne druge poklice. Nekateri pravijo, da morajo učitelji dobro poznati snov, ki jo poučujejo, in vedeti, kako jo poučevati. S tem se lahko strinjamo, a ne odgovorimo na številna vprašanja in izzive učiteljskega poklica v barvitih razredih, ki so mešanica različnih socialnih, ekonomskih, kulturnih in jezikovnih dimenzij. ...
Preberite celoten prispevek: Kakšen učitelj je dober učitelj, schooleducationgateway, 21. 8. 2015
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
'Največ se naučimo v skupinah. Sodelovanje je ključ za rast,' pravi dr. Sir Ken Robinson. Pravilno smo ugotovili, da imajo učitelji največji vpliv na učenčevo pridobivanje znanja v šoli. Z drugimi besedami, za dobrega učenca je potreben dober učitelj. Kakšen je dober učitelj?
Strokovno znanje in spretnosti, značajske lastnosti in učiteljev odnos do življenja in dela so nedvomno pomembni elementi. To velja tudi ta številne druge poklice. Nekateri pravijo, da morajo učitelji dobro poznati snov, ki jo poučujejo, in vedeti, kako jo poučevati. S tem se lahko strinjamo, a ne odgovorimo na številna vprašanja in izzive učiteljskega poklica v barvitih razredih, ki so mešanica različnih socialnih, ekonomskih, kulturnih in jezikovnih dimenzij. ...
Preberite celoten prispevek: Kakšen učitelj je dober učitelj, schooleducationgateway, 21. 8. 2015
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si