Eurydice Slovenija Poročilo o UI v izobraževanju

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Poročilo o UI v izobraževanju

Vir slike: ACS

Sodelavci Evropskega vozlišča za digitalno izobraževanje (European Digital Education Hub) so pripravili poročilo o umetni inteligenci v izobraževanju.

Umetna inteligenca ima lahko velike koristi za izobraževanje, vendar predstavlja tudi tveganja. V mnogih proučevanih primerih gre za minimalno tveganje. V teh primerih gre za uporabo umetne inteligence za zagotavljanje formativnih povratnih informacij, pomoč učiteljem pri pripravah in pri nekaterih nalogah, povezanih z vodenjem šol. Z odmikom od uporabe umetne inteligence kot sistema podpore in pomoči se tveganje povečuje. Uporaba umetne inteligence za učno analitiko učiteljem pomaga prilagoditi njihove strategije poučevanja in s tem zadovoljevanje individualnih potreb. Vendar lahko uporaba učne analitike, ne da bi imel učitelj aktiven nadzor, prikrajša učence, ki se soočajo z neugodnimi življenjskimi okoliščinami, ki zagotovo vplivajo na njihovo uspešnost, s čimer se poveča stopnja tveganja. Ko gre za zanašanje na umetno inteligenco pri odločitvah, ki lahko vplivajo na prihodnje priložnosti učenca, prehajamo na območja z „visokim“ in morda „nesprejemljivim“ tveganjem. Zato lahko vidimo, da tveganje ne predstavlja toliko orodje kot konteksti, v katerih se uporablja. Čeprav lahko človeški nadzor pomaga ublažiti nekatera tveganja, bi se morali zavedati nevarnosti, ki jo predstavlja odvisnost, pri kateri ljudje sprejemajo odločitve vse manj samostojno in neodvisno od umetne inteligence. Zato je zelo pomembno vprašanje razvoja umetne inteligence.

Da bi zagotovili odgovorno uporabo umetne inteligence v izobraževanju, je pomembno, da se ohranja razumno ravnovesje med uporabo in koristmi umetne inteligence ter vrednotenjem in zmanjševanjem morebitnih tveganj. Predvsem je pomembno ohranjati človeški nadzor in moralne vrednote.

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si

Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Eurydice Slovenija Poročilo o UI v izobraževanju
Sodelavci Evropskega vozlišča za digitalno izobraževanje (European Digital Education Hub) so...
Odgovori
0
Ogledi
43
  • Članek
Poročilo o izvajanju bolonjskega procesa The European Higher Education Area in 2024: Bologna...
Odgovori
0
Ogledi
119
  • Članek
Na spletišču omrežja Eurydice je 16. 4. 2024 objavljeno novo primerjalno poročilo (“Learning for...
Odgovori
0
Ogledi
162
  • Članek
SURS je v sodelovanju z institucijama, pooblaščenima za izvajanje dejavnosti slovenske državne...
Odgovori
0
Ogledi
405
  • Članek
V skladu z navodili SI-CERT za koordinirano razkrivanje ranljivosti pri Arnesu objavljajo...
Odgovori
0
Ogledi
326
  • Članek
Kaj imajo skupnega trening retorike, vaje branja in “pošasti počutja”? Kateri tip uporabnika...
Odgovori
0
Ogledi
95
  • Članek
Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje (Eurydice Slovenija, sektor za kakovost in analize) v...
Odgovori
0
Ogledi
93

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu