Na spletišču CEPS-a je dne 21. 4. 2015 objavljena povezava na poročilo projekta Eurostudent z naslovom Social and Economic Conditions of Student Life in Europe 2012-2015. Synopsis of Indicators (tj. Socialne in ekonomske razmere študentskega življenja v Evropi 2012-2015. Pregled kazalnikov) (.pdf, en)
V poročilu so predstavljeni podatki o dostopnosti visokega šolstva za različne skupine študentov, predvsem tiste, ki pogosto ostajajo v ozadju. V poročilu so opisane socialne in ekonomske razmere študija v 21. stoletju. Vsaka nova generacija študententov študira drugače, ima druge cilji in drugačna pričakovanja ter vstopa v visokošolsko izobraževanje v vse večjem številu, s tem se spreminja tudi študentsko telo.
Ena od najpomembnejših tem predsedovanja Italije Svetu Evropske unije je bila tema o tem, kako izobraževanje prispeva h gospodarski rasti, ter razmerje med izobraževanjem in zaposlovanjem.
V poročilu so odgovori osvetljeni s treh pomembnih vidikov. Prvič, v več državah širijo dostop na skupine študentov, ki so tradicionalno slabo zastopane, na primer študente s šibkim socialno-ekonomskim ozadjem. Drugič, razlog za delovno aktivnost v času študija je izboljšanje življenjskega standarda, vendar je vsak drugi študent, ki je ali je bil med študijem zaposlen, zatrdil, da želi na ta način pridobiti delovne izkušnje, in res dva od petih študentov sta koncu študija našla zaposlitev, ki je bila tesno povezana s predhodnim študentskim delom. Tretjič, globalni in povezani svet zahteva povezane visokošolske diplomante. V poročilu so zbrani podatki o začasni mednarodni mobilnosti študentov v času študija, in sicer v programih, kot je Erasmus.
Ogled sporočila na izvorni strani...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
V poročilu so predstavljeni podatki o dostopnosti visokega šolstva za različne skupine študentov, predvsem tiste, ki pogosto ostajajo v ozadju. V poročilu so opisane socialne in ekonomske razmere študija v 21. stoletju. Vsaka nova generacija študententov študira drugače, ima druge cilji in drugačna pričakovanja ter vstopa v visokošolsko izobraževanje v vse večjem številu, s tem se spreminja tudi študentsko telo.
Ena od najpomembnejših tem predsedovanja Italije Svetu Evropske unije je bila tema o tem, kako izobraževanje prispeva h gospodarski rasti, ter razmerje med izobraževanjem in zaposlovanjem.
V poročilu so odgovori osvetljeni s treh pomembnih vidikov. Prvič, v več državah širijo dostop na skupine študentov, ki so tradicionalno slabo zastopane, na primer študente s šibkim socialno-ekonomskim ozadjem. Drugič, razlog za delovno aktivnost v času študija je izboljšanje življenjskega standarda, vendar je vsak drugi študent, ki je ali je bil med študijem zaposlen, zatrdil, da želi na ta način pridobiti delovne izkušnje, in res dva od petih študentov sta koncu študija našla zaposlitev, ki je bila tesno povezana s predhodnim študentskim delom. Tretjič, globalni in povezani svet zahteva povezane visokošolske diplomante. V poročilu so zbrani podatki o začasni mednarodni mobilnosti študentov v času študija, in sicer v programih, kot je Erasmus.
Ogled sporočila na izvorni strani...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si