2. 10. 2013
Gospa Počkar videti bolj stroga, pa je na neki način kar šaljiva. Sprašuje hitro, če samozavestno nastopiš in je videti, da boš kar govoril, ti hitro zastavi drugo vprašanje.
1. razlika med gimnazijo, srednjo strokovno ali tehniško šolo in poklicno šolo (sem povedal, da različno dolgo traja in da so kriteriji za vpis različni, pa je bilo že dovolj),
2. šolska komisija - kaj je njena naloga? Pravim: "Preverja, ali šola deluje v skladu z zakonom." Ona pa: "Pa kaj še?" In sva na koncu prišla do tega, da pregleduje dokumentacijo, izvaja nadzor nad profesorji in preverja uporabo primernih učbenikov.
3. Našteti in opisati 3 izpite v srednjem izobraževalnem programu. Tu moram pa povedati, da sem se zmedel, ker sem lepo naštel, da so to predmetni, popravni in dopolnilni, nakar je rekla: "Kako pa so razvrščeni po vrsti?" To se mi je zdelo čudno, ker načeloma greš le na en izpit ali pa drugi, potem pa je začela, da si najprej neocenjen in za to potrebuješ predmetni izpit (! tako sem slišal - je morda mislila popravni? - tudi to je lapsus), potem je dopolnilni (ker malo dopolniš - to so njene besede), potem pa je še en - kateri? "Ne bi vedel ..." - "Ravno včeraj sem bila na šoli, kjer ste poučevali, pa so ga omenili." - "Če ste bili včeraj, ste bili kasneje od mene in boste potem bolje vedeli." Kaj pa bi rekel drugega. "Kaj pa dijaki, ki so nezadovoljni z oceno?" - "Opravijo predmetni izpi." Potem je bila pa zadovoljna.
Tako da nič obupat, kar premislite, če že kdo iz komisije namesto vas povzame, ne ubadajte se s tem, ker ti jemlje čas in energijo. Srečno!