Na spletišču knjižnice OECDLibrary je objavljeno poročilo Pisa in Focus št. 58 (.pdf, en) z naslovom Kdo želi postati učitelj?
V državah OECD 5 % študentov želi opravljati poklic učitelja: 3 % fantov in 6 % deklet. Akademski dosežki teh študentov so različni, vendar imajo v več državah OECD študenti bodoči učitelji slabše spretnosti matematične in bralne pismenosti kot ostali ambiciozni študenti, ki sicer želijo postati strokovni delavci, vendar ne v učiteljskem poklicu. Rezultati PISE so pokazali, da je v povprečju odstotek študentov bodočih učiteljev večji v državah, v katerih imajo učitelji dobre plače.
Avtor: Saša
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
V državah OECD 5 % študentov želi opravljati poklic učitelja: 3 % fantov in 6 % deklet. Akademski dosežki teh študentov so različni, vendar imajo v več državah OECD študenti bodoči učitelji slabše spretnosti matematične in bralne pismenosti kot ostali ambiciozni študenti, ki sicer želijo postati strokovni delavci, vendar ne v učiteljskem poklicu. Rezultati PISE so pokazali, da je v povprečju odstotek študentov bodočih učiteljev večji v državah, v katerih imajo učitelji dobre plače.
Avtor: Saša
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si