Uvedba devetletnega osnovnega izobraževanja, ki je začelo veljati s šolskim letom 2003/04, je prinesla vrsto novosti, med katerimi so tudi slabe. Nemalo otrok je danes izčrpanih in podvrženih stresu, v šoli se ne naučijo veliko o življenju, prihodnost naše družbe pa sloni na njihovih plečih.
Med glavnimi novostmi, ki jih je prinesla devetletka, je premik šolske obveznosti eno leto globlje v otroštvo. Tako otroci vstopajo v sistem šolanja s šestimi in ne sedmimi leti, kar jih po mnenju mnogih le oropa enega leta brezskrbnega otroštva in jih prej podvrže stresu šolanja.
Več na izvorni strani http://www.dnevnik.si/slovenija/obrazi-prihodnosti-drzava-uvaja-spremembe-posledice-nosimo-mi
- - -
Piše: Tjaša Legat in Marjeta Bizjak, Gimnazija Jesenice | Vir: dnevnik.si
Med glavnimi novostmi, ki jih je prinesla devetletka, je premik šolske obveznosti eno leto globlje v otroštvo. Tako otroci vstopajo v sistem šolanja s šestimi in ne sedmimi leti, kar jih po mnenju mnogih le oropa enega leta brezskrbnega otroštva in jih prej podvrže stresu šolanja.
Več na izvorni strani http://www.dnevnik.si/slovenija/obrazi-prihodnosti-drzava-uvaja-spremembe-posledice-nosimo-mi
- - -
Piše: Tjaša Legat in Marjeta Bizjak, Gimnazija Jesenice | Vir: dnevnik.si