Zgodnejši vstop v šolo na dolgi rok ne pripomore k boljšemu znanju, lahko mu celo škodi.
Britanski otroci začnejo hoditi v šolo s petimi leti, kar je zelo zgodaj. Po mnenju številnih strokovnjakov prezgodaj. Otroci namreč, kot opozarjajo, pri petih letih v veliki večini niso dovolj zreli za sledenje učnemu procesu, za vzdrževanje zahtevane pozornosti. Namesto da bi njihovo pridobivanje znanja in izkušenj temeljilo na igri, so vrženi v sistem formalnega izobraževanja. „Naši politiki so zelo staromodni in nepoučeni o otrokovem razvoju,“ žalostno ugotavlja razvojni psiholog z Univerze v Cambridgeu dr. David Whitebread. „Oklepajo se ideje, da je zgodnejše učenje boljše, čeprav to nikakor ni res.“ Whitebread je eden tistih britanskih strokovnjakov, ki skušajo pristojne prepričati, da bi začetek formalnega izobraževanja premaknili za dve leti. Za zdaj brez uspeha.
Več na izvorni strani http://www.mladina.si/158395/nezreli-za-solo
- - -
Piše: Staš Zgonik | Vir: mladina.si
Britanski otroci začnejo hoditi v šolo s petimi leti, kar je zelo zgodaj. Po mnenju številnih strokovnjakov prezgodaj. Otroci namreč, kot opozarjajo, pri petih letih v veliki večini niso dovolj zreli za sledenje učnemu procesu, za vzdrževanje zahtevane pozornosti. Namesto da bi njihovo pridobivanje znanja in izkušenj temeljilo na igri, so vrženi v sistem formalnega izobraževanja. „Naši politiki so zelo staromodni in nepoučeni o otrokovem razvoju,“ žalostno ugotavlja razvojni psiholog z Univerze v Cambridgeu dr. David Whitebread. „Oklepajo se ideje, da je zgodnejše učenje boljše, čeprav to nikakor ni res.“ Whitebread je eden tistih britanskih strokovnjakov, ki skušajo pristojne prepričati, da bi začetek formalnega izobraževanja premaknili za dve leti. Za zdaj brez uspeha.
Več na izvorni strani http://www.mladina.si/158395/nezreli-za-solo
- - -
Piše: Staš Zgonik | Vir: mladina.si