1. Javno veljavni programi. Tukaj sem najprej rekla, da jih določa strokovni svet, a jih ne! Samo predlaga jih, določa pa jih minister. Potem pa sem sama nadaljevala s tem, kako so setavljeni, malo povedala, kaj je v splošnem in kaj v posebnem delu in je bilo v redu. Pa sama je še dodala, da morajo biti sprejeti 6 mesecev pred začetkom, drugače so težave. na to se nisem sama spomnila.
2. Ocenjevanje, kako ocenjujemo. Povedala sem, da imamo pisno in ustno preverjanje znanje. Poleg tega pa še seminarske naloge, raziskovalne naloge, v srednjih strokovnih šolah tudi praktični del, kjer učenci izdelajo določene izdelke pod vodstvom mentorja ... Vprašala me je naprej, če so ustni deli tudi obvezni, če je to kakšno pravili in sem rekla, da je obvezna vsaj ena ustna ocena na leto. Potem jo je zanimalo, zakaj so ustni izpiti sploh potrebni. Malo sem napletala po svoje, ona pa je želela slišati predvsem to, da so eni učenci boljši pri govornem izražanju, pišejo pa slabše ...
3. Šolski koledar. Povedala sem, da obstaja pravilnik o šolskem koledarju, da ga določi minister ter da določa trajanje pouka, počitnice, ocenjevalna obdobja, itd. Vprašala me je, katera sprememba tega pravilnika je lani tako razburkala javnost pa sem pozabila, da so bile to zimske počitnice za vse regije v istem tednu. nato me je vprašala še, koliko izpitnih obdobij je, in sem rekla, da 2. Da pa jih je lahko tudi več, če se tako odloči učiteljski zbor.