Nazadnje uredil moderator:
Pogosto pridušamo, kako danes vsak, ki ima pet minut časa, pove kakšno ‘pametno’ o današnjih mladih, t. i. milenijcih, generaciji Y in podobno. No, spodnji članek je definitivno vreden branja, saj avtorica Kristina Božič ne reproducira poenostavljenih zaključkov o celih generacijah mladih, značilnih za prispevke o milenijcih, temveč mladim omogoči, da sami povedo, kar jim leži na duši. Nekaj misli pa doda tudi Sindikat Mladi plus.
»Dolgoletna raziskovalka obdobja mladosti prof. dr. Mirjana Ule z ljubljanske fakultete za družbene vede razjasni stvari takoj na začetku: “Vsi ti izrazi: generacija x, y, z, milenijci – to niso strokovni, sociološki pojmi. Gre za marketinške izraze.” Socialna psihologinja je konec lanskega leta analizirala statistično presenetljivo visok izraz zadovoljstva med mladimi, ki je globalen. Opozarja, da gre za učinke nove ideološke konstrukcije mladosti, ob vsesplošnem družbenem diktatu pozitivnega mišljenja.«
Celoten članek je dostopen v mariborskem Večeru.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Mladi plus, www.mladiplus.si
»Dolgoletna raziskovalka obdobja mladosti prof. dr. Mirjana Ule z ljubljanske fakultete za družbene vede razjasni stvari takoj na začetku: “Vsi ti izrazi: generacija x, y, z, milenijci – to niso strokovni, sociološki pojmi. Gre za marketinške izraze.” Socialna psihologinja je konec lanskega leta analizirala statistično presenetljivo visok izraz zadovoljstva med mladimi, ki je globalen. Opozarja, da gre za učinke nove ideološke konstrukcije mladosti, ob vsesplošnem družbenem diktatu pozitivnega mišljenja.«
Celoten članek je dostopen v mariborskem Večeru.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Mladi plus, www.mladiplus.si