Po tem ko se je turistični trg zaradi epidemije covid-9 povsem ustavil, se je Slovenska turistična organizacija (STO) odzvala z motivacijsko kampanjo za domači trg, naslovljeno: »ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija«. Partner te kampanje je tudi Urad Vlade RS za komuniciranje. Skupaj s STO in drugimi partnerji bomo prebivalce naše dežele vabili k odkrivanju bolj ali manj skritih predelov Slovenije, k preživljanju krajšega ali daljšega oddiha v Sloveniji, predvsem pa s skupnimi močmi krepili ponos na svojo državo.
Vir in več informacij: UKOM, 15. 5. 2020
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Vir in več informacij: UKOM, 15. 5. 2020
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.