22. aprila je na Gimnaziji Franceta Prešerna v Kranju v okviru projekta Krepitev kompetenc strokovnih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda potekalo usposabljanje v okviru teme Učne težave in učenje učenja. V desetih delavnicah se je usposabljalio 150 učiteljev.
Tokratno srečanje ni imelo skupinskega predavanja, saj je bil cilj praktičen, delo pa neposredno. Obravnavali so predmetno specifične dejavnosti, ki jih za boljše (samostojno) učenje lahko izvajajo učenci in dijaki. Za uvod v delavnice je dobre izkušnje prikazalo 20 učiteljev, ki so z ZRSŠ sodelovali v minulem projektu Učenje učenja, ki ga je vodila pedagoška svetovalka Cvetka Bizjak. Na podlagi učnega načrta in predmetnega kataloga znanja so udeleženci načrtovali učni sklop, ki ga bodo v šoli preskusili do oktobra.
Cvetka Bizjak na ZRSŠ vodi že tretji dveletni krog projekta o učenju učenja.
Paukova strategija je zelo učinkovita pri učenju zgodovine, demonstrira Dragica Babič, Gimnazija in ekonomska srednja šola Trbovlje.
Udeleženci so bili razdeljeni v 10 delavnic.
Katarina Bola Zupančič je predstavila vrstniško vrednotenje in samovrednotenje učenja geografije dijakov na Gimnaziji in ekonomski srednji šoli Trbovlje.
Vilma Brodnik, pedagoška svetovalka za zgodovino na ZRSŠ, je poudarila, da je veliko praktičnih napotkov možno najti v knjigi Bralne učne strategije.
Semafor za vrstniško vrednotenje.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
Tokratno srečanje ni imelo skupinskega predavanja, saj je bil cilj praktičen, delo pa neposredno. Obravnavali so predmetno specifične dejavnosti, ki jih za boljše (samostojno) učenje lahko izvajajo učenci in dijaki. Za uvod v delavnice je dobre izkušnje prikazalo 20 učiteljev, ki so z ZRSŠ sodelovali v minulem projektu Učenje učenja, ki ga je vodila pedagoška svetovalka Cvetka Bizjak. Na podlagi učnega načrta in predmetnega kataloga znanja so udeleženci načrtovali učni sklop, ki ga bodo v šoli preskusili do oktobra.
Cvetka Bizjak na ZRSŠ vodi že tretji dveletni krog projekta o učenju učenja.
Paukova strategija je zelo učinkovita pri učenju zgodovine, demonstrira Dragica Babič, Gimnazija in ekonomska srednja šola Trbovlje.
Udeleženci so bili razdeljeni v 10 delavnic.
Katarina Bola Zupančič je predstavila vrstniško vrednotenje in samovrednotenje učenja geografije dijakov na Gimnaziji in ekonomski srednji šoli Trbovlje.
Vilma Brodnik, pedagoška svetovalka za zgodovino na ZRSŠ, je poudarila, da je veliko praktičnih napotkov možno najti v knjigi Bralne učne strategije.
Semafor za vrstniško vrednotenje.
Povzeto po ZRSŠ
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si