Razmere, v katerih smo se naenkrat znašli vsi deležniki v vzgoji in izobraževanju, učitelji, starši in otroci, terjajo od nas nekaj inovativnih pristopov k delu z otroki. S starši moramo ohraniti stike na način in preko orodij ter komunikacijskih naprav, ki so jih starši vajeni. Tako drug drugemu nudimo podporo in dajemo občutek varnosti.
Timsko delo učitelja, raz rednika in izvajalca dodatne strokovne pomoči
Učitelj lahko vzpostavi stik z otrokom s PP preko telefona njegovih staršev šele takrat, ko se pogovori z učiteljem predmeta, kjer ima otrok težave. Učitelj izbranega predmet naj pripravi splošne napotke za samostojno učenje in organizacijo dela na domu staršem oziroma otroku (če obvlada delo po e-pošti,..). Uporabi različna gradiva in metode dela. Če otrok česa ne zmore oziroma potrebuje pomoč pri delu, vskoči učitelj-izvajalec strokovne pomoči. Navodila za učenje in organizacijo za učenje lahko taki učitelji podprejo z različnimi IKT orodji.
Zavod za šolstvo je skupaj s strokovnjaki pripravil priporočila za preverjanje in ocenjevanje znanja pri učenju na daljavo v zdajšnjih kriznih razmerah. V mesecu aprilu bi preverjali, v maju pa ocenjevali.
Po prebiranju priporočil pa pogrešamo učitelji konkretne ideje. Starši se z otroci učijo dlje časa kot z učitelji, ker se jim otrok prehitro »zasmili«. Otroci pa so seveda veseli, da je tako. Kot učitelju se mi porajajo naslednja vprašanja: Kakšno bo to znanje ? Kakšne metode so najbolj objektivne ? Bodo naloge reševali starši oziroma starejši bratje ali sestre ? Kako se lahko otrok zbere pri video-srečanjih?
Moj primer: Pri branju je možnost preko video storitev-Skype, Zoom. Pri tem predlagam, da bere samo učenec ali učenka, ki ima vsaj tri dni možnost priprave na ocenjevanje, torej pred branjem besedilo že pozna.
Delo doma
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Timsko delo učitelja, raz rednika in izvajalca dodatne strokovne pomoči
Učitelj lahko vzpostavi stik z otrokom s PP preko telefona njegovih staršev šele takrat, ko se pogovori z učiteljem predmeta, kjer ima otrok težave. Učitelj izbranega predmet naj pripravi splošne napotke za samostojno učenje in organizacijo dela na domu staršem oziroma otroku (če obvlada delo po e-pošti,..). Uporabi različna gradiva in metode dela. Če otrok česa ne zmore oziroma potrebuje pomoč pri delu, vskoči učitelj-izvajalec strokovne pomoči. Navodila za učenje in organizacijo za učenje lahko taki učitelji podprejo z različnimi IKT orodji.
Zavod za šolstvo je skupaj s strokovnjaki pripravil priporočila za preverjanje in ocenjevanje znanja pri učenju na daljavo v zdajšnjih kriznih razmerah. V mesecu aprilu bi preverjali, v maju pa ocenjevali.
Po prebiranju priporočil pa pogrešamo učitelji konkretne ideje. Starši se z otroci učijo dlje časa kot z učitelji, ker se jim otrok prehitro »zasmili«. Otroci pa so seveda veseli, da je tako. Kot učitelju se mi porajajo naslednja vprašanja: Kakšno bo to znanje ? Kakšne metode so najbolj objektivne ? Bodo naloge reševali starši oziroma starejši bratje ali sestre ? Kako se lahko otrok zbere pri video-srečanjih?
Mestni godci
Moj primer: Pri branju je možnost preko video storitev-Skype, Zoom. Pri tem predlagam, da bere samo učenec ali učenka, ki ima vsaj tri dni možnost priprave na ocenjevanje, torej pred branjem besedilo že pozna.
Delo doma
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.