V šolskem letu 2022/2023 je bilo v vrtce vključenih 84,6 % otrok (1–5 let), v srednje šole 90,0 % dijakov (15–18 let), v terciarno izobraževanje pa 48,2 % mladih (19–24 let). Delež odraslih v starosti 25–69 let, vključenih v formalno ali neformalno izobraževanje, je znašal 39,5 %.
Generalna skupščina Združenih narodov je 24. januar razglasila za mednarodni dan izobraževanja. S tem želi poudariti vlogo izobraževanja za mir in razvoj. Izobraževanje je človekova pravica, javno dobro in javna odgovornost. Pogledali so, kaj nam o slovenskem šolskem izobraževanju pove statistika.
V novici SURS z dne 18. 1. 2024 preberite:
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Generalna skupščina Združenih narodov je 24. januar razglasila za mednarodni dan izobraževanja. S tem želi poudariti vlogo izobraževanja za mir in razvoj. Izobraževanje je človekova pravica, javno dobro in javna odgovornost. Pogledali so, kaj nam o slovenskem šolskem izobraževanju pove statistika.
V novici SURS z dne 18. 1. 2024 preberite:
- Šolsko leto 2022/23
- Število otrok, vpisanih v vrtce, narašča
- Delež 7-letnikov največji v zasavski statistični regiji
- Najmanj dijakov v nižjem poklicnem izobraževanju
- Med 16.100 diplomanti 59 % žensk
- Vključenost v izobraževanje s starostjo upada
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.