Eurydice Slovenija Študija o primerljivosti preverjanj znanj jezikov v Evropi

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Študija o primerljivosti preverjanj znanj jezikov v Evropi

awww.eurydice.si_images_novice_language_tbn.jpg
Na spletišču Evropske komisije v rubriki Document Library je dne 10. 10. 2015 Library je dne 10. 10. 2015 objavljeno končno poročilo z naslovom Study comparability of language testing in Europe (Študija o primerljivosti preverjanj znanj jezikov v Evropi, .pdf, en).

Po sprejemu Sklepov Sveta z dne 20. maja 2014 o večjezičnosti in razvoju jezikovnih kompetenc je Evropska komisija naročila primerjalno študijo o preverjanju znanj jezikov v Evropi, katere osnovni namen sta bila kritična presoja primerljivosti obstoječih nacionalnih preverjanj jezikovnih kompetenc dijakov in priprava strokovne podlage za politično odločanje o spodbujanju večjezičnosti in spremljanju učenja jezikov po primerljivih kazalnikih.

V raziskavi, ki jo je opravila skupina Cambridge English Language AssessmentEnglish Language Assessment, so proučili 133 nacionalnih testov (33 izobraževalnih sistemov, 28 držav članic EU) na ravneh ISCED 2 in ISCED 3, in sicer preverjanj znanj uradnih jezikov EU, ki niso učni jezik več kot 10 odstotkov dijakov v posameznem izobraževalnem sistemu.



- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Avtorja: Boštjan Batič, Marta Licardo Izobraževalni sistem naj bi zagotavljal inkluzivno učno...
Odgovori
0
Ogledi
95

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu