Dnevnik Šola: Na poti do ocenjevanja, ki ne boli

Trenutno berete:
Dnevnik Šola: Na poti do ocenjevanja, ki ne boli

Na slovenskih javnih šolah se oblikuje iniciativa za formativno spremljanje uspeha učencev, ki ima za cilj postopno opuščanje številčnih ocen. Namesto tega bi učitelji uveljavili vrednotenje napredka pri pridobivanju znanja, ki bi ga opravila učenec...

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Dnevnik, dnevnik.si

Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Izhodišče pogovora v tretji epizodi GOVSI podkasta, ki ga je vodila Vesna Žarkovič z Urada Vlade...
Odgovori
0
Ogledi
34
  • Članek
EU Code Week je s februarjem 2024 pričel z zbiranjem prijav za pridobitev naziva »Code Week...
Odgovori
0
Ogledi
176
  • Članek
Januarsko izobraževalno srečanje v programu Enajsta šola v knjigarni (9. januar 2024, ob 11...
Odgovori
0
Ogledi
137
  • Članek
Objavljena so gradiva tretjega posveta za svetovalne in vodstvene delavce v poklicnem in...
Odgovori
0
Ogledi
200
  • Članek
Decembrsko izobraževalno srečanje v programu Enajsta šola v knjigarni (5. december 2023, ob 11...
Odgovori
0
Ogledi
228
  • Članek
Zagovornik načela enakosti je obravnaval domnevno diskriminacijo dijakov, ker je srednja šola...
Odgovori
0
Ogledi
253
  • Članek
Novembrsko izobraževalno srečanje v programu Enajsta šola v knjigarni (14. november 2023, ob 11...
Odgovori
0
Ogledi
200

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu