Zavod RS za šolstvo sklopu javne strokovne razprave objavlja predlog posodobitve Koncepta prepoznavanja nadarjenih otrok, učencev in dijakov ter vzgojno-izobraževalnega dela z njimi (.pdf). Dokument je pripravila ekspertna skupina za vzgojno-izobraževalno delo z nadarjenimi na Zavodu RS za šolstvo. Pomembno vlogo so imeli tudi člani fokusnih skupin, ki so prispevali svoje kritične ocene in predloge.
Objavljena so Strokovna izhodišča (.pdf). Pričujoči dokument je posodobitev Koncepta odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci, ki je bil potrjen na Strokovnem svetu leta 1999 za osnovno šolo in leta 2007 za srednjo šolo.
Zainteresirano strokovno javnost vabijo, da strokovna mnenja in utemeljene predloge posreduje do 10. aprila 2020 na elektronski naslov [email protected].
Vir in več informacij: ZRSŠ, 12. 3. 2020
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Objavljena so Strokovna izhodišča (.pdf). Pričujoči dokument je posodobitev Koncepta odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci, ki je bil potrjen na Strokovnem svetu leta 1999 za osnovno šolo in leta 2007 za srednjo šolo.
Zainteresirano strokovno javnost vabijo, da strokovna mnenja in utemeljene predloge posreduje do 10. aprila 2020 na elektronski naslov [email protected].
Vir in več informacij: ZRSŠ, 12. 3. 2020
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.