Unesco je objavil šesto poročilo o globalnem spremljanju izobraževanja z naslovom Technology in education: A tool on whose terms? Ob tem so pripravili še gradiva, ki razkrivajo ozadja, in več kot 200 sistematičnih in izčrpnih opisov izobraževalne zakonodaje in politik držav, povezanih s to temo poročila (Profiles Enhancing Education Reviews – PEER).
Po Incheonski deklaraciji o vzgoji in izobraževanju do leta 2030 je doseganje 4. cilja trajnostnega razvoja – Kakovostno izobraževanje – odvisno od priložnosti in izzivov, ki jih prinaša tehnologija. To se z začetkom pandemije Covid-19 še okrepilo.
Poročilo preučuje tri pogoje na ravni celotnega sistema, ki morajo biti izpolnjeni, da bi tehnologija v izobraževanju dosegla svoj polni potencial:
Vir in več informacij: ACS in MDP, 26. 7. 2023
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Po Incheonski deklaraciji o vzgoji in izobraževanju do leta 2030 je doseganje 4. cilja trajnostnega razvoja – Kakovostno izobraževanje – odvisno od priložnosti in izzivov, ki jih prinaša tehnologija. To se z začetkom pandemije Covid-19 še okrepilo.
Poročilo preučuje tri pogoje na ravni celotnega sistema, ki morajo biti izpolnjeni, da bi tehnologija v izobraževanju dosegla svoj polni potencial:
- dostop do tehnologije,
- ureditev upravljanja in
- priprava učiteljev.
Vir in več informacij: ACS in MDP, 26. 7. 2023
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.