Eurydice Slovenija Pojasnila in usmeritve o ureditvi delovnega časa učiteljev in drugih strokovnih delavcev

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Pojasnila in usmeritve o ureditvi delovnega časa učiteljev in drugih strokovnih delavcev

Prelivanje iz votlega v prazno. Poskus merjenja nemerljivega.
Še vedno ni rešeno tisto, zaradi česar je Računsko sodišče sploh zahtevalo od ministrstva, da mora "urediti" delovni čas. Šole so namreč različno vrednotile učiteljevo delo izven pouka.
a) Ravnateljem je dana še večja možnost različnega vrednotenja dela v različnih šolah. Celo na isti šoli bo lahko ravnatelj različnim delavcem istovrstno delo priznaval različno.
b) Ni jasne razmejitve med 2. in 3. stebrom. Nekatera dela se pojavljajo v obeh stebrih.
c) Operira se z 38-tedenskim izhodiščem, ko pa se ve, da učitelji delajo in se pripravljajo na pouk tudi v času, ko so učenci in dijaki na počitnicah. Mimogrede: prihodnji teden bomo spremljali dijake na RIC in jim pisali (morebitne) ugovore.
č) Besedilo uporablja neustrezno besedišče spadati:soditi, popravljati:vrednotiti in povratno informirati, izrabiti: porabiti .....
d) Učiteljem, ki nočejo, daje še več alibijev oz. številčnih argumentov, da se bodo izognili delu. Bolj ko nekdo poskuša natančno meriti moje delo, več razlogov in argumentov najdem, da lahko dokažem, da delam več. Torej prinaša novo glodališče, na katerem se bomo učitelji prerekali in kazali drug na drugega, da premalo dela.
e) Uvaja nov birokratski dokumenr iLDN. Ki že 2. septembra ne bo več veljal, saj so razmere v oddelku vedno drugačne, kot sem jih načrtoval 31. avgusta.
 

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Še vedno ni rešeno tisto, zaradi česar je Računsko sodišče sploh zahtevalo od ministrstva, da mora "urediti" delovni čas. Šole so namreč različno vrednotile učiteljevo delo izven pouka.
Točno tako!

a) Ravnateljem je dana še večja možnost različnega vrednotenja dela v različnih šolah. Celo na isti šoli bo lahko ravnatelj različnim delavcem istovrstno delo priznaval različno.
To se dogaja in se bo dogajalo še naprej. Nepravičnosti bo s tem v bistvu še več, učitelj pa ob tem popolnoma nemočen.

d) Učiteljem, ki nočejo, daje še več alibijev oz. številčnih argumentov, da se bodo izognili delu. Bolj ko nekdo poskuša natančno meriti moje delo, več razlogov in argumentov najdem, da lahko dokažem, da delam več. Torej prinaša novo glodališče, na katerem se bomo učitelji prerekali in kazali drug na drugega, da premalo dela.
Absolutno. Sistemski paraziti, nekateri od njih so tudi moji sodelavci (žal se ne morem drugače izraziti, ker prestopajo vse meje!) bodo imeli na papirju, da jim ni treba delati niti malo več, kot sedaj, čeprav že zdaj komaj kaj delajo. Problem je, da ni pravih vzvodov za discipliniranje takšnih.

e) Uvaja nov birokratski dokumenr iLDN. Ki že 2. septembra ne bo več veljal, saj so razmere v oddelku vedno drugačne, kot sem jih načrtoval 31. avgusta.
Jasno. Še več birokratizacije in po drugi strani moči ravnateljem, da lažje izvajajo mobbing, če ga želijo. Učiteljski poklic je nekaj čisto drugega...
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Vlada se je na 75. redni seji seznanila z Usmeritvami za pripravo načrta izvajanja študijske...
Odgovori
0
Ogledi
194
  • Članek
Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije je visokošolskim zavodom poslalo usmeritve...
Odgovori
0
Ogledi
155

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu