Prelivanje iz votlega v prazno. Poskus merjenja nemerljivega.
Še vedno ni rešeno tisto, zaradi česar je Računsko sodišče sploh zahtevalo od ministrstva, da mora "urediti" delovni čas. Šole so namreč različno vrednotile učiteljevo delo izven pouka.
a) Ravnateljem je dana še večja možnost različnega vrednotenja dela v različnih šolah. Celo na isti šoli bo lahko ravnatelj različnim delavcem istovrstno delo priznaval različno.
b) Ni jasne razmejitve med 2. in 3. stebrom. Nekatera dela se pojavljajo v obeh stebrih.
c) Operira se z 38-tedenskim izhodiščem, ko pa se ve, da učitelji delajo in se pripravljajo na pouk tudi v času, ko so učenci in dijaki na počitnicah. Mimogrede: prihodnji teden bomo spremljali dijake na RIC in jim pisali (morebitne) ugovore.
č) Besedilo uporablja neustrezno besedišče spadati:soditi, popravljati:vrednotiti in povratno informirati, izrabiti: porabiti .....
d) Učiteljem, ki nočejo, daje še več alibijev oz. številčnih argumentov, da se bodo izognili delu. Bolj ko nekdo poskuša natančno meriti moje delo, več razlogov in argumentov najdem, da lahko dokažem, da delam več. Torej prinaša novo glodališče, na katerem se bomo učitelji prerekali in kazali drug na drugega, da premalo dela.
e) Uvaja nov birokratski dokumenr iLDN. Ki že 2. septembra ne bo več veljal, saj so razmere v oddelku vedno drugačne, kot sem jih načrtoval 31. avgusta.