V Ljubljani je 27. junija na ZRSŠ potekalo vsakoletno usposabljanje o minimalnem standardu učenčevega in dijakovega znanja.
V predavanjih, delavnici in pogovoru so udeleženci spoznali, kako opredeljujejo minimalne standarde in temeljno znanje učni načrti, katalogi in pravilniki ter koliko na minimalnih standardih temeljita NPZ in matura.
Udeleženci so izdelali tudi primer ocenjevalnih nalog, katerih izhodišče je preverjanje minimalnega znanja. V povratnih informacijah so ugotovili, da razumevanje zapisanih minimalnih standardov ni tako enoznačno. Pogovor je na plano izvabil obilo nerešenih vprašanj, povezanih z razumevanjem ocenjevanja, primerljivosti ocen in rezultatov NPZ; razločkom med standardi in cilji; obiski inšpektorjev, vmešavanjem sodelavcev v ocenjevalno avtonomijo.
Predlagali so, da bi naslednje leto obnovili uspešni seminar izpred 15 let: kako sestaviti naloge za pisno ocenjevanje znanja.
Minimum je približno določen, maksimum ne.
Udeleženci so prejeli tudi nekaj gradiva o načinu preverjanja minimalnih standardov.
Anton Polšak, pedagoški svetovalec za geografijo, je pojasnil, kako so minimalni standardi zapisani v učnih načrtih za osnovne in strokovne šole.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
V predavanjih, delavnici in pogovoru so udeleženci spoznali, kako opredeljujejo minimalne standarde in temeljno znanje učni načrti, katalogi in pravilniki ter koliko na minimalnih standardih temeljita NPZ in matura.
Udeleženci so izdelali tudi primer ocenjevalnih nalog, katerih izhodišče je preverjanje minimalnega znanja. V povratnih informacijah so ugotovili, da razumevanje zapisanih minimalnih standardov ni tako enoznačno. Pogovor je na plano izvabil obilo nerešenih vprašanj, povezanih z razumevanjem ocenjevanja, primerljivosti ocen in rezultatov NPZ; razločkom med standardi in cilji; obiski inšpektorjev, vmešavanjem sodelavcev v ocenjevalno avtonomijo.
Predlagali so, da bi naslednje leto obnovili uspešni seminar izpred 15 let: kako sestaviti naloge za pisno ocenjevanje znanja.
Minimum je približno določen, maksimum ne.
Udeleženci so prejeli tudi nekaj gradiva o načinu preverjanja minimalnih standardov.
Anton Polšak, pedagoški svetovalec za geografijo, je pojasnil, kako so minimalni standardi zapisani v učnih načrtih za osnovne in strokovne šole.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si