Učitelji in ravnatelji vztrajajo, da je treba natančno določiti cilje in namen državnih preverjanj znanj, saj bi lahko iz njih iztržili precej več kot doslej. Nekateri so prepričani, da so dosežki preverjanj slabši od šolskih ocen, ker otroci in tudi starši do njih pristopajo premalo resno. Nekateri tretješolci so se v začetku meseca že preizkusili v testnem pisanju nacionalnega preverjanja znanja (NPZ), po prvomajskih praznikih pa to čaka še prav vse šesto- in devetošolce. Le v nekaterih primerih in le s soglasjem učencev njihovi rezultati vplivajo na vpis v srednjo šolo. K poskusni izvedbi preverjanj v tretjem razredu je pristopilo le 110 od 454 šol, med njimi ni bilo niti Osnovne šole Janka Modra iz Dola pri Ljubljani, ki jo vodi Gregor Pečan. Pravi, da od pristojnih ...
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Delo, delo.si
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Delo, delo.si