Več kot osemdeset odstotkov učiteljev je dobrih, ravnatelji pa se morajo ukvarjati s tistimi, ki delajo težave.
Dobrih učiteljev ravnatelji ne morejo nagraditi, slabih ne kaznovati. Zaradi tistih slabih, ki že desetletja učijo na enak, zastarel način, se v javnosti rado govori, kako »eleganten« da je učiteljski poklic: učitelji hočejo biti zgodaj doma in imajo - še posebej poleti - veliko prostega časa.
Več na izvorni strani http://www.delo.si/novice/slovenija/miti-in-resnice-o-solnikih.html
- - -
Piše: Sonja Merljak | Vir: delo.si
Dobrih učiteljev ravnatelji ne morejo nagraditi, slabih ne kaznovati. Zaradi tistih slabih, ki že desetletja učijo na enak, zastarel način, se v javnosti rado govori, kako »eleganten« da je učiteljski poklic: učitelji hočejo biti zgodaj doma in imajo - še posebej poleti - veliko prostega časa.
Več na izvorni strani http://www.delo.si/novice/slovenija/miti-in-resnice-o-solnikih.html
- - -
Piše: Sonja Merljak | Vir: delo.si