Pedagoški inštitut vas vabi na metodološko srečanje z naslovom TIMSS in PISA za razvoj nacionalnih politik
v torek, 14. februarja 2017, od 9.00 do 16.15 na Fakulteti za matematiko in fiziko (Jadranska ulica 19, Ljubljana) v predavalnici 201.
Udeležba na srečanju je brezplačna, zaradi lažje organizacije pa vas vljudno naprošajo za predhodno prijavo v spletni obrazec najkasneje do petka, 10. februarja 2017.
Kratek opis:
Konec leta 2016 so bili sproščeni mednarodni rezultati dveh mednarodnih raziskav, v katerih je sodelovala tudi Slovenija, in sicer IEA TIMSS ter OECD PISA. Prva se osredotoča na matematično in naravoslovno pismenost učencev 4. in 8. razreda ter dijake zaključnih gimnazijskih letnikov, druga pa na matematične, naravoslovne in bralne kompetence 15-letnikov. Obe raziskavi, poleg merjenja kognitivnih dosežkov učencev in dijakov, vključujeta tudi številne druge dejavnike in kontekste.
Na srečanju bodo predstavljene razlike med omenjenima raziskavama. V prvem delu se bomo osredotočili na razlike med cilji teh dveh raziskav in opozorili, na kaj moramo pri uporabi rezultatov za evalvacijo šolskega sistema ali politik biti posebej pozorni. V metodološki predstavitvi bodo predstavljeni številni metodološki izzivi primerjalnih raziskav na velikih vzorcih ter, pri interpretaciji rezultatov ali uporabi le-teh v razvoju politik, pogosto napačno razumljena komponenta kavzalnosti. Sledile bodo prestavitve rezultatov nekaterih analiz TIMSS in PISA (motivacija, razlike med spoloma, trendi in ozadenjski dejavniki kognitivnih dosežkov).
PODROBNEJŠI PROGRAM
Vljudno vabljeni!
Vir>> Pedagoški inštitut
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
v torek, 14. februarja 2017, od 9.00 do 16.15 na Fakulteti za matematiko in fiziko (Jadranska ulica 19, Ljubljana) v predavalnici 201.
Udeležba na srečanju je brezplačna, zaradi lažje organizacije pa vas vljudno naprošajo za predhodno prijavo v spletni obrazec najkasneje do petka, 10. februarja 2017.
Kratek opis:
Konec leta 2016 so bili sproščeni mednarodni rezultati dveh mednarodnih raziskav, v katerih je sodelovala tudi Slovenija, in sicer IEA TIMSS ter OECD PISA. Prva se osredotoča na matematično in naravoslovno pismenost učencev 4. in 8. razreda ter dijake zaključnih gimnazijskih letnikov, druga pa na matematične, naravoslovne in bralne kompetence 15-letnikov. Obe raziskavi, poleg merjenja kognitivnih dosežkov učencev in dijakov, vključujeta tudi številne druge dejavnike in kontekste.
Na srečanju bodo predstavljene razlike med omenjenima raziskavama. V prvem delu se bomo osredotočili na razlike med cilji teh dveh raziskav in opozorili, na kaj moramo pri uporabi rezultatov za evalvacijo šolskega sistema ali politik biti posebej pozorni. V metodološki predstavitvi bodo predstavljeni številni metodološki izzivi primerjalnih raziskav na velikih vzorcih ter, pri interpretaciji rezultatov ali uporabi le-teh v razvoju politik, pogosto napačno razumljena komponenta kavzalnosti. Sledile bodo prestavitve rezultatov nekaterih analiz TIMSS in PISA (motivacija, razlike med spoloma, trendi in ozadenjski dejavniki kognitivnih dosežkov).
PODROBNEJŠI PROGRAM
Vljudno vabljeni!
Vir>> Pedagoški inštitut
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si