Dragi učitelji in učiteljice likovne vzgoje party.gif ,
rada bi odprla krog debate o učnem načrtu v likovni vzgoji, o področju nasploh in o položaju, v katerem smo sedaj v slovenskem šolstvu. Zanima me predvsem vaše mnenje o ustreznosti/zastarelosti učnega načrta pri nas in razmerje med prakso in teorijo. Izpostavila bi, da otroci do srednje šole ne izvedo nič kaj dosti o zgodovini umetnosti pri likovni vzgoji, zato se mi zdi, da je predmet s tem degradiran, saj je vse napeljano le na prakso, bore malo pa na širšo umeščenost predmeta v okvir zgodovinskih obdobij. Kaj mislite ostali? Morda ima kdo izkušnje s poučevanjem v tujini in z njihovimi kurikulumi. Pa še, mislite o zvezkih in testih pri likovni vzgoji?
Revščino imamo tudi na področju učbenikov, o delovnem zvezku se nam niti ne sanja, predmet so v devedestih sesekljali na polovico ur, torej le enkrat tedensko... Je to naključje? Koliko smo profesorji likovne vzgoje dejansko vplivni in kako predstavljamo svoj predmet? Zdi se mi, da dobi predmet v gimnazijah popolnoma drug pomen... slišala sem, kako učitelji po gimnazijah jamrajo, da v osnovni šoli učenci ničesar ne odnesejo s področja splošnega znanja in ne odprejo učbenikov... učni načrt je prenatrpan in nekatere definicije standardov znanja v njem smešne... in ponavljajoče se... V glavnem, vse skupaj se mi zdi močno zastarelo.
sun_bespectacled.gif
rada bi odprla krog debate o učnem načrtu v likovni vzgoji, o področju nasploh in o položaju, v katerem smo sedaj v slovenskem šolstvu. Zanima me predvsem vaše mnenje o ustreznosti/zastarelosti učnega načrta pri nas in razmerje med prakso in teorijo. Izpostavila bi, da otroci do srednje šole ne izvedo nič kaj dosti o zgodovini umetnosti pri likovni vzgoji, zato se mi zdi, da je predmet s tem degradiran, saj je vse napeljano le na prakso, bore malo pa na širšo umeščenost predmeta v okvir zgodovinskih obdobij. Kaj mislite ostali? Morda ima kdo izkušnje s poučevanjem v tujini in z njihovimi kurikulumi. Pa še, mislite o zvezkih in testih pri likovni vzgoji?
Revščino imamo tudi na področju učbenikov, o delovnem zvezku se nam niti ne sanja, predmet so v devedestih sesekljali na polovico ur, torej le enkrat tedensko... Je to naključje? Koliko smo profesorji likovne vzgoje dejansko vplivni in kako predstavljamo svoj predmet? Zdi se mi, da dobi predmet v gimnazijah popolnoma drug pomen... slišala sem, kako učitelji po gimnazijah jamrajo, da v osnovni šoli učenci ničesar ne odnesejo s področja splošnega znanja in ne odprejo učbenikov... učni načrt je prenatrpan in nekatere definicije standardov znanja v njem smešne... in ponavljajoče se... V glavnem, vse skupaj se mi zdi močno zastarelo.
sun_bespectacled.gif