Na Kulturnem bazarju 2017, ki bo potekal 30. marca v Cankarjevem domu v Ljubljani, bo svojo ponudbo za otroke in mladino predstavilo več kot 300 kulturnih ustanov iz vse Slovenije.
Kulturni bazar je tradicionalno zasnovan kot oblika strokovnega usposabljanja za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju ter kulturi, za strokovne delavce širše strokovne javnosti, ki lahko pri svojem delu vključujete kulturnovzgojne vsebine, ter za študente.
Udeležba na strokovnem usposabljanju je za vse brezplačna, nujna pa je e-prijava, ki je mogoča do 15. marca 2017.
Kulturno-umetnostna vzgoja je v zadnjih desetih letih pomembna tema v svetovnih, evropskih ter nacionalnih krogih, povezanih z vzgojo in izobraževanjem ter kulturo. Različne študije kažejo, da lahko s kulturno-umetnostno vzgojo pomembno prispevamo k motivaciji in ustvarjalnosti otrok in mladine ter tako razvijamo temelje za ustvarjalno in produktivno družbo. Strokovnjaki po svetu in pri nas prepoznavamo, da so izkušnje otrok in mladih s kakovostno kulturno-umetnostno vzgojo ključne za njihov celostni razvoj, zato je pomembno omogočiti jim spoznavanje različnih področij umetnosti in s tem različnih načinov izražanja in komuniciranja (z besedami, gibi, slikami, glasbo …).
S Kulturnim bazarjem, kjer združijo moči Ministrstvo za kulturo, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Ministrstvo za zdravje, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za zunanje zadeve, Slovenska nacionalna komisija za Unesco ter kulturne ustanove iz vse Slovenije, želijo doseči boljšo obveščenost o kulturni ponudbi v Sloveniji ter v strokovni in širši javnosti prebuditi interes za kulturno-umetnostno vzgojo oziroma za kulturo. Izvršni producent Kulturnega bazarja, sedaj že tradicionalne prireditve, je od samega začetka leta 2009 Cankarjev dom v Ljubljani. Enodnevna prireditev široko odpre vrata Cankarjevega doma – na razstavnih prostorih v treh preddverjih predstavlja svojo bogato ponudbo skoraj 300 kulturnih ustanov ter številni samostojni kulturni ustvarjalci iz vse Slovenije. V predavalnicah in dvoranah se zvrstijo številna predavanja, delavnice in strokovne razprave z različnih področij, vodeni ogledi predstav (gledališke, glasbene, plesne, filmske …), razstav ter nastopi ustvarjalcev in umetniških skupin. Več o tem si poglejte v tukaj ter v Galeriji.
Udeležba na strokovnem usposabljanju je za vse brezplačna, nujna pa je e-prijava, ki je mogoča do 15. marca 2017. Izpolnjena in poslana e-prijava je vaša vstopnica na izbrane dogodke.
Strokovni delavci in študentje se lahko udeležite tudi le posameznih dogodkov, vendar je tudi v tem primeru nujna e-prijava.
Cilji Kulturnega bazarja:
Vir in več:
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
Kulturni bazar je tradicionalno zasnovan kot oblika strokovnega usposabljanja za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju ter kulturi, za strokovne delavce širše strokovne javnosti, ki lahko pri svojem delu vključujete kulturnovzgojne vsebine, ter za študente.
Udeležba na strokovnem usposabljanju je za vse brezplačna, nujna pa je e-prijava, ki je mogoča do 15. marca 2017.
Kulturno-umetnostna vzgoja je v zadnjih desetih letih pomembna tema v svetovnih, evropskih ter nacionalnih krogih, povezanih z vzgojo in izobraževanjem ter kulturo. Različne študije kažejo, da lahko s kulturno-umetnostno vzgojo pomembno prispevamo k motivaciji in ustvarjalnosti otrok in mladine ter tako razvijamo temelje za ustvarjalno in produktivno družbo. Strokovnjaki po svetu in pri nas prepoznavamo, da so izkušnje otrok in mladih s kakovostno kulturno-umetnostno vzgojo ključne za njihov celostni razvoj, zato je pomembno omogočiti jim spoznavanje različnih področij umetnosti in s tem različnih načinov izražanja in komuniciranja (z besedami, gibi, slikami, glasbo …).
S Kulturnim bazarjem, kjer združijo moči Ministrstvo za kulturo, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Ministrstvo za zdravje, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za zunanje zadeve, Slovenska nacionalna komisija za Unesco ter kulturne ustanove iz vse Slovenije, želijo doseči boljšo obveščenost o kulturni ponudbi v Sloveniji ter v strokovni in širši javnosti prebuditi interes za kulturno-umetnostno vzgojo oziroma za kulturo. Izvršni producent Kulturnega bazarja, sedaj že tradicionalne prireditve, je od samega začetka leta 2009 Cankarjev dom v Ljubljani. Enodnevna prireditev široko odpre vrata Cankarjevega doma – na razstavnih prostorih v treh preddverjih predstavlja svojo bogato ponudbo skoraj 300 kulturnih ustanov ter številni samostojni kulturni ustvarjalci iz vse Slovenije. V predavalnicah in dvoranah se zvrstijo številna predavanja, delavnice in strokovne razprave z različnih področij, vodeni ogledi predstav (gledališke, glasbene, plesne, filmske …), razstav ter nastopi ustvarjalcev in umetniških skupin. Več o tem si poglejte v tukaj ter v Galeriji.
Udeležba na strokovnem usposabljanju je za vse brezplačna, nujna pa je e-prijava, ki je mogoča do 15. marca 2017. Izpolnjena in poslana e-prijava je vaša vstopnica na izbrane dogodke.
Strokovni delavci in študentje se lahko udeležite tudi le posameznih dogodkov, vendar je tudi v tem primeru nujna e-prijava.
Cilji Kulturnega bazarja:
- predstaviti kakovostne projekte in programe, ki jih kulturne ustanove ponujajo za otroke in mladino;
- spodbuditi in predstaviti možnosti za povezovanje in sodelovanje (partnerstvo) kulturnih ustanov z vrtci in šolami ter tudi partnerstva med kulturnimi ustanovami;
- okrepiti zavest o pomenu kulturno-umetnostne vzgoje v vzgoji in izobraževanju ter širši družbi;
- seznaniti s pozitivnimi vplivi kakovostne kulturno-umetnostne vzgoje na otroke in mladino oziroma na vrtec in šolo;
- spodbuditi kreativnost in kreativna partnerstva na področju kulture in izobraževanja.
Vir in več:
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si