Zavod RS za šolstvo poziva vzgojno-izobraževalne zavode ali organizacijske enote vzgojno izobraževalnih zavodov k prijavi za sodelovanje v poskusu »Uvajanje posodobljenega koncepta prepoznavanja in vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi«.
Namen poskusa je preveriti ustreznost predloga Koncepta prepoznavanja nadarjenih otrok, učencev in dijakov ter vzgojno-izobraževalnega dela z njimi (v nadaljevanju Koncept). Koncept uvaja novosti na področje prepoznavanja in dela z nadarjenimi glede na veljavna dokumenta, Koncept odkrivanja in vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli (1999) in Koncept vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi dijaki srednjih šol (2007).
Predmet javnega poziva je izbor vzgojno izobraževalnih zavodov ali organizacijskih enot vzgojno izobraževalnih zavodov (v nadaljevanju: VIZ), ki bodo v obdobju od 1. 9. 2022 do 31. 8. 2024 vključeni v aktivnosti poskusa.
Rok za prijavo vzgojno-izobraževalnih zavodov je 5. maj 2022.
Vir in več informacij: ZRSŠ, 15. 4. 2022
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Namen poskusa je preveriti ustreznost predloga Koncepta prepoznavanja nadarjenih otrok, učencev in dijakov ter vzgojno-izobraževalnega dela z njimi (v nadaljevanju Koncept). Koncept uvaja novosti na področje prepoznavanja in dela z nadarjenimi glede na veljavna dokumenta, Koncept odkrivanja in vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli (1999) in Koncept vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi dijaki srednjih šol (2007).
Predmet javnega poziva je izbor vzgojno izobraževalnih zavodov ali organizacijskih enot vzgojno izobraževalnih zavodov (v nadaljevanju: VIZ), ki bodo v obdobju od 1. 9. 2022 do 31. 8. 2024 vključeni v aktivnosti poskusa.
Rok za prijavo vzgojno-izobraževalnih zavodov je 5. maj 2022.
Vir in več informacij: ZRSŠ, 15. 4. 2022
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.