Predstavljen je bil osnutek strategije razvoja medijev v Republiki Sloveniji do leta 2024, ki je nastal kot rezultat javnih razprav, ki jih je Ministrstvo za kulturo organiziralo po vseh statističnih regijah, raziskave družbe Valicon o potrebah uporabnikov medijev in na podlagi izhodišč, ki jih je za namen snovanja strategije pripravila neodvisna strokovna komisija.
Strategija na novo postavlja definicijo medija - ta je sedaj tehnološko nevtralna -, poudarja socialno varnost novinarjev, zahteva odgovorno lastništvo in spodbuja samoregulacijo. V njenem središču je zavedanje o nepogrešljivi vlogi kakovostnih medijev za delovanje demokracije in za uspešnost sleherne skupnosti.
Vir in več informacij: MK, 15. 6. 2016
Strategija bo v javni razpravi do 15. julija 2016.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
Strategija na novo postavlja definicijo medija - ta je sedaj tehnološko nevtralna -, poudarja socialno varnost novinarjev, zahteva odgovorno lastništvo in spodbuja samoregulacijo. V njenem središču je zavedanje o nepogrešljivi vlogi kakovostnih medijev za delovanje demokracije in za uspešnost sleherne skupnosti.
Vir in več informacij: MK, 15. 6. 2016
Strategija bo v javni razpravi do 15. julija 2016.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si