Zavod RS za šolstvo je pripravil dve srečanji za učitelje, ki sodelujejo v projektu Formativno spremljanje. Za zahodno Slovenijo je bilo srečanje 27. junija na OE ZRSŠ Ljubljana, za vzhodno Slovenijo je bilo 28. junija na Osnovni šoli Pesnica.
V dopoldanskem delu so potekala predavanja o načelih formativnosti in o dobrih rešitvah na razredni, predmetni in srednješolski ravni. V popoldanskem delu so bile delavnice, v katerih so učitelji v desetminutnih sklopih predstavili svoje delo pri pouku.
Misel, ki je na izobraževanju najbolj nasmejala:
Učitelj učencu: “Pri testu imaš enake napake kot tvoj sosed! Kako si to predstavljaš?”
Učenec: “Istega učitelja imava!”
Uvodni pozdrav.
Nagovor predstojnice mariborske enote ZRSŠ.
Vodja projekta je predstavila ilustrativne raziskave, ki jih je opravil John Hattie.
Matematika na razredni stopnji.
Formativna nemščina.
Da bi v delavnicah upoštevali predvideni čas, je Radovan Kranjc uporabljal digita ega
Samo Lipovnik, OŠ Prevalje, je povedal, kako z učenci postavi merila za vrednotenje izdelkov.
Mirko Đukić, Gimnazija Antona Martina Slomška, je prikazal postavljanje ciljev pri informatiki.
Aljoša Kancler, Prva gimnazija Maribor, je opisal, kako dijaki vrstniško sodelujejo.
Evelina Katalinič, Ekonomska šola Murska Sobota, je razložila, kako dijake povratno informira.
Andreja Jurkovič, OŠ Sladki Vrh, je z besedo in filmom pokazala formativnost v zvezi z individualno učno pomočjo.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
V dopoldanskem delu so potekala predavanja o načelih formativnosti in o dobrih rešitvah na razredni, predmetni in srednješolski ravni. V popoldanskem delu so bile delavnice, v katerih so učitelji v desetminutnih sklopih predstavili svoje delo pri pouku.
Misel, ki je na izobraževanju najbolj nasmejala:
Učitelj učencu: “Pri testu imaš enake napake kot tvoj sosed! Kako si to predstavljaš?”
Učenec: “Istega učitelja imava!”
Uvodni pozdrav.
Nagovor predstojnice mariborske enote ZRSŠ.
Vodja projekta je predstavila ilustrativne raziskave, ki jih je opravil John Hattie.
Matematika na razredni stopnji.
Formativna nemščina.
Da bi v delavnicah upoštevali predvideni čas, je Radovan Kranjc uporabljal digita ega
Samo Lipovnik, OŠ Prevalje, je povedal, kako z učenci postavi merila za vrednotenje izdelkov.
Mirko Đukić, Gimnazija Antona Martina Slomška, je prikazal postavljanje ciljev pri informatiki.
Aljoša Kancler, Prva gimnazija Maribor, je opisal, kako dijaki vrstniško sodelujejo.
Evelina Katalinič, Ekonomska šola Murska Sobota, je razložila, kako dijake povratno informira.
Andreja Jurkovič, OŠ Sladki Vrh, je z besedo in filmom pokazala formativnost v zvezi z individualno učno pomočjo.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si