Eurydice Slovenija Formativno spremljanje in vrednotenje transverzalnih veščin z IKT

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Formativno spremljanje in vrednotenje transverzalnih veščin z IKT

Zavod RS za šolstvo je v letih 2016 in 2017 sodeloval v inovativnem projektu eksperimentiranja s politikami, ki ga je sofinancira Evropska komisija – ATS2020 (Assessment of Transversal Skills 2020). V projektu je sodelovalo 17 partnerjev iz 11 držav EU. Temeljni namen projekta je bil uvajati sodobne pristope k spodbujanju razvoja ter k spremljanju in vrednotenju transverzalnih veščin, ki jih v različnih kontekstih poimenujemo različno (npr. evropske ključne kompetence, veščine 21. stoletja itd.).

Ena izmed teh je digitalna veščina, ki je bila v okvirih projekta smiselno integrirana v spodbujanje razvoja veščin, kot so npr. sodelovanje in komuniciranje, kritično mišljenje, samorefleksija in samouravnavanje, delo z viri, ustvarjalnost, učenje učenja itd. Na spletišču CMEPIUS objavili informacije o spletnih vsebinah:

  • Formativno spremljanje, od teorije do prakse
  • Svetovalnica za učenje in poučevanje na daljavo 1
  • Glas učenca – most do učenja (BRIDGE)

Vir in več informacij: CMEPIUS, 9. 4. 2020

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si

Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Izšlo je poročilo Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe...
Odgovori
0
Ogledi
151
  • Članek
Vabljeni na posvet z naslovom »Enake možnosti v znanosti: vključevanje in vrednotenje vidika...
Odgovori
0
Ogledi
51

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu