Spoštovani,
Sem študentka Pedagoške fakultete Koper – smer predšolska vzgoja. Za potrebe diplomske naloge opravljam anketo in vas prijazno naprošam, da anketo izpolnite v celoti. Namen ankete je zbrati podatke v kolikšni meri se didaktično gibalne igre uporabljajo v vrtcih, ali je njihova uporaba povezana z dolžino delovne dobe in izobrazbo ter pridobiti mnenje zaposlenih, koliko didaktično gibalne igre pripomorejo k razvoju otrok.
Didaktična gibalna igra predstavlja celostno tehniko gibalnega poučevanja, ki deluje na otroka in mu z množico kompleksnih in problemsko zastavljenih gibalnih nalog omogoča ustrezen razvoj vseh dimenzij psihosomatskega statusa.
Njena temeljna značilnost pa je v tem, da svoje specifične karakteristike išče v razvojnih posebnostih otroka in otroku samem, ker iz njega izhaja. Zato naj bo otrokov cilj v igri vodilo vzgojitelju (Pišot, 2007).
S. Smilansky (1968, v: Christie in Johnsen, 1987; Tkhvar in Smith, 1990) otroško igro razvrsti v štiri skupine: funkcijska igra, konstrukcijska igra, dramska igra in igra s pravili.
Vsi zbrani podatki bodo anonimni in se bodo uporabili izključno za izdelavo diplomske naloge.
Čas reševanja je približno 3 minute. Vprašalnik bo aktiven do konca marca 2024.
Prilagam še link do spletnega vprašalnika: Didaktično gibalne igre - 1KA | Spletne ankete
Že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč in vas lepo pozdravljam.
Sem študentka Pedagoške fakultete Koper – smer predšolska vzgoja. Za potrebe diplomske naloge opravljam anketo in vas prijazno naprošam, da anketo izpolnite v celoti. Namen ankete je zbrati podatke v kolikšni meri se didaktično gibalne igre uporabljajo v vrtcih, ali je njihova uporaba povezana z dolžino delovne dobe in izobrazbo ter pridobiti mnenje zaposlenih, koliko didaktično gibalne igre pripomorejo k razvoju otrok.
Didaktična gibalna igra predstavlja celostno tehniko gibalnega poučevanja, ki deluje na otroka in mu z množico kompleksnih in problemsko zastavljenih gibalnih nalog omogoča ustrezen razvoj vseh dimenzij psihosomatskega statusa.
Njena temeljna značilnost pa je v tem, da svoje specifične karakteristike išče v razvojnih posebnostih otroka in otroku samem, ker iz njega izhaja. Zato naj bo otrokov cilj v igri vodilo vzgojitelju (Pišot, 2007).
S. Smilansky (1968, v: Christie in Johnsen, 1987; Tkhvar in Smith, 1990) otroško igro razvrsti v štiri skupine: funkcijska igra, konstrukcijska igra, dramska igra in igra s pravili.
Vsi zbrani podatki bodo anonimni in se bodo uporabili izključno za izdelavo diplomske naloge.
Čas reševanja je približno 3 minute. Vprašalnik bo aktiven do konca marca 2024.
Prilagam še link do spletnega vprašalnika: Didaktično gibalne igre - 1KA | Spletne ankete
Že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč in vas lepo pozdravljam.