Anketa Didaktično gibalne igre

  • Ustvarjalec teme Ustvarjalec teme Tjaša Č.
  • Začetni datum Začetni datum
  • Odgovori Odgovori 0
  • Ogledi Ogledi 1.095
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.
Pridružen
29. jan 2024
Prispevki
1
Spoštovani,

Sem študentka Pedagoške fakultete Koper – smer predšolska vzgoja. Za potrebe diplomske naloge opravljam anketo in vas prijazno naprošam, da anketo izpolnite v celoti. Namen ankete je zbrati podatke v kolikšni meri se didaktično gibalne igre uporabljajo v vrtcih, ali je njihova uporaba povezana z dolžino delovne dobe in izobrazbo ter pridobiti mnenje zaposlenih, koliko didaktično gibalne igre pripomorejo k razvoju otrok.

Didaktična gibalna igra predstavlja celostno tehniko gibalnega poučevanja, ki deluje na otroka in mu z množico kompleksnih in problemsko zastavljenih gibalnih nalog omogoča ustrezen razvoj vseh dimenzij psihosomatskega statusa.
Njena temeljna značilnost pa je v tem, da svoje specifične karakteristike išče v razvojnih posebnostih otroka in otroku samem, ker iz njega izhaja. Zato naj bo otrokov cilj v igri vodilo vzgojitelju (Pišot, 2007).

S. Smilansky (1968, v: Christie in Johnsen, 1987; Tkhvar in Smith, 1990) otroško igro razvrsti v štiri skupine: funkcijska igra, konstrukcijska igra, dramska igra in igra s pravili.

Vsi zbrani podatki bodo anonimni in se bodo uporabili izključno za izdelavo diplomske naloge.

Čas reševanja je približno 3 minute. Vprašalnik bo aktiven do konca marca 2024.
Prilagam še link do spletnega vprašalnika: Didaktično gibalne igre - 1KA | Spletne ankete

Že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč in vas lepo pozdravljam.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Priljubljena vsebina

Nazaj
Na vrhu