7. junija je potekalo zadnje, četrto letošnje srečanje učiteljev, ki sodelujejo v projektu Razvijanje bralne pismenosti. Gostiteljica srečanja je bila Osnovna šola Louisa Adamiča v Grosupljah.
Udeležence je pozdravila šestošolka Tea Baratač z dramskim interpretiranjem besedila Borisa A. Novaka. Janja Zupančič, ravnateljica OŠ Louisa Adamiča, je opisala največjo slovensko osnovno šolo, ki deluje na šestih lokacijah. Brigita Rupar, predstojnica OE ZRSŠ Ljubljana, je razgrnila dejavnosti, ki jih bodo učitelji, učenci in šole izvajali v drugem letu projekta in jih vsaj del oblikovali na takšen način, da bi bile uporabne tudi na drugih šolah.
Bralne učne strategije je, z uvodnim razmislekom navzočih učiteljev, predstavila Sara Lakota z OŠ Louisa Adamiča. Sprehodila se je skozi množico orodij in tehnik za boljše razumevanje in pomnjenje besedil: od risanje besedila, barvne podpore, iskanja bistva … do postavljanja vprašanj.
Po frontalnem predavanju so bile na sporedu delavnice, ki so jih pripravile pedagoške svetovalke Zavoda RS za šolstvo:
Je bolj prav mêdved in policaj ali médjéd in palicaj?
Udeleženci 4. usposabljanja za bralno pismenost.
Ravnateljica OŠ LAG je pozdravila udeležence.
Predstojnica OE ZRSŠ Ljubljana je povedala, da se bobo prihodnje šolsko leto srečali 11. oktobra, 10. januarja, 11. aprila in 6. junija.
Sara Lakota o bralnih učnih strategijah. Vilma Brodnik o učenju z viri. Andreja Vouk o pomoči učencem pri opismenjevanju.
Mojca Poznanovič Jezeršek o strategijah pri tvorjenju besedil.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si
Udeležence je pozdravila šestošolka Tea Baratač z dramskim interpretiranjem besedila Borisa A. Novaka. Janja Zupančič, ravnateljica OŠ Louisa Adamiča, je opisala največjo slovensko osnovno šolo, ki deluje na šestih lokacijah. Brigita Rupar, predstojnica OE ZRSŠ Ljubljana, je razgrnila dejavnosti, ki jih bodo učitelji, učenci in šole izvajali v drugem letu projekta in jih vsaj del oblikovali na takšen način, da bi bile uporabne tudi na drugih šolah.
Bralne učne strategije je, z uvodnim razmislekom navzočih učiteljev, predstavila Sara Lakota z OŠ Louisa Adamiča. Sprehodila se je skozi množico orodij in tehnik za boljše razumevanje in pomnjenje besedil: od risanje besedila, barvne podpore, iskanja bistva … do postavljanja vprašanj.
Po frontalnem predavanju so bile na sporedu delavnice, ki so jih pripravile pedagoške svetovalke Zavoda RS za šolstvo:
- Vilma Brodnik: Bralna pismenost pri učenju z viri v 3. triletju; ideje in primeri;
- Andreja Vouk: Pomoč učencem pri opismenjevanju;
- Mojca Poznanovič Jezeršek: Strategije sprejemanja in tvorjenja besedil.
Je bolj prav mêdved in policaj ali médjéd in palicaj?
Udeleženci 4. usposabljanja za bralno pismenost.
Ravnateljica OŠ LAG je pozdravila udeležence.
Predstojnica OE ZRSŠ Ljubljana je povedala, da se bobo prihodnje šolsko leto srečali 11. oktobra, 10. januarja, 11. aprila in 6. junija.
Sara Lakota o bralnih učnih strategijah. Vilma Brodnik o učenju z viri. Andreja Vouk o pomoči učencem pri opismenjevanju.
Mojca Poznanovič Jezeršek o strategijah pri tvorjenju besedil.
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževlano omrežje (SIO), sio.si