Izšla je zadnja izdaja redne publikacije Pedagoškega inštituta, ki predstavlja spremljevalno gradivo njihove redne letne konference. Letošnja konferenca, ki nosi naslov “Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje”, bo potekala v sredo, 20. 9., in četrtek, 21. 9. 2023, v prostorih Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. Več informacij o konferenci najdete na tej povezavi.
Lansko leto so na konferenci z dvema prispevkoma sodelovali tudi sodelavci Službe za digitalizacijo izobraževanja na MVI s predstavitvijo dveh evropskih projektov: A-SELFIE, priznanje digitalna šola, in ATS STEM, Vrednotenje prečnih veščin učencev na STEM področju. O rezultatih in izsledkih projektov sta v letošnji publikaciji objavljena tudi članka.
Projekt A-SELFIE, priznanje digitalna šola, je bil pilotni program, ki se je začel izvajati leta 2020 v petih evropskih državah. Njegov cilj je bil povezati in nadgraditi obstoječa digitalna orodja in prakse v šolah s sodelovanjem učiteljev, vodstva šole in digitalnih koordinatorjev ter z uporabo samo- in vzajemne evalvacije (orodje SELFIE) prepoznati in spodbujati resnično dobre prakse na šoli ter oblikovati celovito in širše sprejeto digitalno strategijo za izboljšanje digitalnih praks na šoli. Članek o projektu A-SELFIE, ki je objavljen v publikaciji Pedagoškega inštituta, sta napisala Borut Čampelj in Petra Bevek. Članek z naslovom “Do razvoja digitalne strategije šole preko vrednotenja obstoječih digitalnih praks” najdete na straneh 61-69.
Projekt ATS STEM (ang. Assessment of Transversal Skills in Science, Technology, Engineering, and Mathematics) je bil inovativen projekt za preizkušanje politik, ki se izvajal v 8 državah EU in vključeval partnersko mrežo 12 izobraževalnih ustanov. Cilj projekta je bil izboljšati ocenjevanje prečnih veščin učencev druge stopnje na področju STEM. Članek o projektu ATS STEM, “Samovrednotenje prečnih veščin učencev na STEM-področju v projektu ATS STEM”, ki je napisan v sodelovanju z avtorji Borutom Čampljem, Petro Bevek, Bernardo Moravec (Zavod RS za šolstvo) in Simono Slavič Kumer (Zavod RS za šolstvo), je objavljen na straneh 71-76 v isti publikaciji.
V publikaciji so objavljeni tudi drugi zanimivi članki, ki se osredotočajo na področja digitalizacije vzgoje in izobraževanja ter izobraževalne politike v dobi digitalizacije, ki so jih napisali različni avtorji. Vabljeni k branju publikacije za dodatne vpoglede in informacije. Več podrobnosti in publikacijo najdete na spletni strani Pedagoškega inštituta.
Zbornik_PI-2023Prenos
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Lansko leto so na konferenci z dvema prispevkoma sodelovali tudi sodelavci Službe za digitalizacijo izobraževanja na MVI s predstavitvijo dveh evropskih projektov: A-SELFIE, priznanje digitalna šola, in ATS STEM, Vrednotenje prečnih veščin učencev na STEM področju. O rezultatih in izsledkih projektov sta v letošnji publikaciji objavljena tudi članka.
Projekt A-SELFIE, priznanje digitalna šola, je bil pilotni program, ki se je začel izvajati leta 2020 v petih evropskih državah. Njegov cilj je bil povezati in nadgraditi obstoječa digitalna orodja in prakse v šolah s sodelovanjem učiteljev, vodstva šole in digitalnih koordinatorjev ter z uporabo samo- in vzajemne evalvacije (orodje SELFIE) prepoznati in spodbujati resnično dobre prakse na šoli ter oblikovati celovito in širše sprejeto digitalno strategijo za izboljšanje digitalnih praks na šoli. Članek o projektu A-SELFIE, ki je objavljen v publikaciji Pedagoškega inštituta, sta napisala Borut Čampelj in Petra Bevek. Članek z naslovom “Do razvoja digitalne strategije šole preko vrednotenja obstoječih digitalnih praks” najdete na straneh 61-69.
Projekt ATS STEM (ang. Assessment of Transversal Skills in Science, Technology, Engineering, and Mathematics) je bil inovativen projekt za preizkušanje politik, ki se izvajal v 8 državah EU in vključeval partnersko mrežo 12 izobraževalnih ustanov. Cilj projekta je bil izboljšati ocenjevanje prečnih veščin učencev druge stopnje na področju STEM. Članek o projektu ATS STEM, “Samovrednotenje prečnih veščin učencev na STEM-področju v projektu ATS STEM”, ki je napisan v sodelovanju z avtorji Borutom Čampljem, Petro Bevek, Bernardo Moravec (Zavod RS za šolstvo) in Simono Slavič Kumer (Zavod RS za šolstvo), je objavljen na straneh 71-76 v isti publikaciji.
V publikaciji so objavljeni tudi drugi zanimivi članki, ki se osredotočajo na področja digitalizacije vzgoje in izobraževanja ter izobraževalne politike v dobi digitalizacije, ki so jih napisali različni avtorji. Vabljeni k branju publikacije za dodatne vpoglede in informacije. Več podrobnosti in publikacijo najdete na spletni strani Pedagoškega inštituta.
Zbornik_PI-2023Prenos
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.