SIO Izid monografije Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo – izkušnje, problemi, perspektive

Trenutno berete:
SIO Izid monografije Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo – izkušnje, problemi, perspektive

Izšla je zadnja izdaja redne publikacije Pedagoškega inštituta, ki predstavlja spremljevalno gradivo njihove redne letne konference. Letošnja konferenca, ki nosi naslov “Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje”, bo potekala v sredo, 20. 9., in četrtek, 21. 9. 2023, v prostorih Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. Več informacij o konferenci najdete na tej povezavi.

Lansko leto so na konferenci z dvema prispevkoma sodelovali tudi sodelavci Službe za digitalizacijo izobraževanja na MVI s predstavitvijo dveh evropskih projektov: A-SELFIE, priznanje digitalna šola, in ATS STEM, Vrednotenje prečnih veščin učencev na STEM področju. O rezultatih in izsledkih projektov sta v letošnji publikaciji objavljena tudi članka.

Projekt A-SELFIE, priznanje digitalna šola, je bil pilotni program, ki se je začel izvajati leta 2020 v petih evropskih državah. Njegov cilj je bil povezati in nadgraditi obstoječa digitalna orodja in prakse v šolah s sodelovanjem učiteljev, vodstva šole in digitalnih koordinatorjev ter z uporabo samo- in vzajemne evalvacije (orodje SELFIE) prepoznati in spodbujati resnično dobre prakse na šoli ter oblikovati celovito in širše sprejeto digitalno strategijo za izboljšanje digitalnih praks na šoli. Članek o projektu A-SELFIE, ki je objavljen v publikaciji Pedagoškega inštituta, sta napisala Borut Čampelj in Petra Bevek. Članek z naslovom “Do razvoja digitalne strategije šole preko vrednotenja obstoječih digitalnih praks” najdete na straneh 61-69.

Projekt ATS STEM (ang. Assessment of Transversal Skills in Science, Technology, Engineering, and Mathematics) je bil inovativen projekt za preizkušanje politik, ki se izvajal v 8 državah EU in vključeval partnersko mrežo 12 izobraževalnih ustanov. Cilj projekta je bil izboljšati ocenjevanje prečnih veščin učencev druge stopnje na področju STEM. Članek o projektu ATS STEM, “Samovrednotenje prečnih veščin učencev na STEM-področju v projektu ATS STEM”, ki je napisan v sodelovanju z avtorji Borutom Čampljem, Petro Bevek, Bernardo Moravec (Zavod RS za šolstvo) in Simono Slavič Kumer (Zavod RS za šolstvo), je objavljen na straneh 71-76 v isti publikaciji.

V publikaciji so objavljeni tudi drugi zanimivi članki, ki se osredotočajo na področja digitalizacije vzgoje in izobraževanja ter izobraževalne politike v dobi digitalizacije, ki so jih napisali različni avtorji. Vabljeni k branju publikacije za dodatne vpoglede in informacije. Več podrobnosti in publikacijo najdete na spletni strani Pedagoškega inštituta.

Zbornik_PI-2023Prenos

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Slovensko izobraževalno omrežje (SIO), sio.si

Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Nadarjeni ali ne, vsi otroci in mladostniki odraščajo in vsi imajo pravico odraščati v zdravem...
Odgovori
0
Ogledi
167
  • Članek
Kulturno umetniško društvo Transformator v novembru ponovno organizira brezplačno vikend...
Odgovori
0
Ogledi
142
  • Članek
Izšla je zadnja izdaja redne publikacije Pedagoškega inštituta, ki predstavlja spremljevalno...
Odgovori
0
Ogledi
354
  • Članek
Pedagoški inštitut (PI), Slovensko društvo raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE), Center...
Odgovori
0
Ogledi
225

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu