- Pridružen
- 22. okt 2015
- Prispevki
- 122
- Področje
- Osnovna šola
Mi prosim pomagate razumeti tale del:
28. člen
(merila za oblikovanje oddelkov podaljšanega bivanja)
Normativ za oblikovanje oddelka podaljšanega bivanja je 28 učencev.
Normativ za oblikovanje oddelka podaljšanega bivanja, v katerem so učenci iz dveh razredov, je 24 učencev, iz treh in več pa 21 učencev.
Oddelek podaljšanega bivanja se oblikuje za najmanj 16 učencev.
Oddelek podaljšanega bivanje se torej oblikuje, če se vanj vpiše najmnaj 16 učencev. Normativ je 28, to je maksimum vpisanih v en oddelek podaljšanega bivanja (če ne gre za kombinacijo dveh razredov, torej so lahko v oddelku učenci npr. 1.a in 1.b).
Za 32 (in več) vpisanih iz npr. prvih razredov se naj bi oblikovala dva oddelka, torej 16 + 16? Kaj pa se zgodi v primeru, ko se v podaljšano bivanje vpiše 29, 30 ali 31 otrok iz npr. prvih razredov? Kakorkoli to berem in razmišljam, ne razumem.
28. člen
(merila za oblikovanje oddelkov podaljšanega bivanja)
Normativ za oblikovanje oddelka podaljšanega bivanja je 28 učencev.
Normativ za oblikovanje oddelka podaljšanega bivanja, v katerem so učenci iz dveh razredov, je 24 učencev, iz treh in več pa 21 učencev.
Oddelek podaljšanega bivanja se oblikuje za najmanj 16 učencev.
Oddelek podaljšanega bivanje se torej oblikuje, če se vanj vpiše najmnaj 16 učencev. Normativ je 28, to je maksimum vpisanih v en oddelek podaljšanega bivanja (če ne gre za kombinacijo dveh razredov, torej so lahko v oddelku učenci npr. 1.a in 1.b).
Za 32 (in več) vpisanih iz npr. prvih razredov se naj bi oblikovala dva oddelka, torej 16 + 16? Kaj pa se zgodi v primeru, ko se v podaljšano bivanje vpiše 29, 30 ali 31 otrok iz npr. prvih razredov? Kakorkoli to berem in razmišljam, ne razumem.