- Pridružen
- 6. jul 2017
- Prispevki
- 495
- Naziv
- profesor
Pozdravljeni,
zanima me vaše mnenje in zakaj se dogaja, da konkretno v prvem, drugem in tretjem razredu učenci ne uporabijo vsega npr. likovnega materiala (vodene barvice skoraj nedotaknjene, tempere komaj izstinjene, oglje praktično neuporabljeno ...), kupljen delovni zvezek popolnoma neizpoljnen (bil je del večjega kompleta delovnih zvezkov), škatla z materialom za tehniko v 4. razredu skoraj neuporabljena ipd.
To se mi zdi v današnjem času nedopustno, saj je v Sloveniji po mojih izkušnjah nabava šolskih potrebščin relativno draga, da ne omenjam, če ima kdo več otrok.
To je sicer že stara tematika in vsem dobro znana, pa vendar ne vem, zakaj se na tem področju nič ne premakne, zakaj določeni učitelji zahtevajo potrebščine, ki jih ne bodo uporabljali? Razumem, da za kakšno stvar zmanjka časa, ampakto bi moralo biti izjemoma.
*za odprtje te teme me je motiviral nakup šolskih potrebščin za lastne otroke
zanima me vaše mnenje in zakaj se dogaja, da konkretno v prvem, drugem in tretjem razredu učenci ne uporabijo vsega npr. likovnega materiala (vodene barvice skoraj nedotaknjene, tempere komaj izstinjene, oglje praktično neuporabljeno ...), kupljen delovni zvezek popolnoma neizpoljnen (bil je del večjega kompleta delovnih zvezkov), škatla z materialom za tehniko v 4. razredu skoraj neuporabljena ipd.
To se mi zdi v današnjem času nedopustno, saj je v Sloveniji po mojih izkušnjah nabava šolskih potrebščin relativno draga, da ne omenjam, če ima kdo več otrok.
To je sicer že stara tematika in vsem dobro znana, pa vendar ne vem, zakaj se na tem področju nič ne premakne, zakaj določeni učitelji zahtevajo potrebščine, ki jih ne bodo uporabljali? Razumem, da za kakšno stvar zmanjka časa, ampakto bi moralo biti izjemoma.
*za odprtje te teme me je motiviral nakup šolskih potrebščin za lastne otroke