No, da še jaz povem, kako je bilo v mojem primeru in v času pripravništva.
Opravljala sem volontersko pripravništvo in imela sem super mentorico. Po približno tednu dni so me "porabili" za prva nadomeščanja. Moja mentorica se je takoj ponudila, de če želim, bo šla skupaj z mano v razred, a tega nisem hotela. Veliko bolje sem se počutila sama. Nadomeščala sem vse - od športne, podaljšanega, matematike, kemije, do angleščine, slovenščine, glasbe, likovne ...
Vsak učitelj mi je pripravil gradivo ali vsaj povedal kaj naj delamo, pa četudi je to bilo samo 15 min pred začetkom ure. To se mi zdi normalno in mislim, da vsak učitelj to naredi. V primeru, da ti nihče ne pove, kaj moraš z učenci delati, pač vprašaš, in če je odgovor: "delajte karkoli", se odločiš sam. Na tak odgovor sem naletela zgolj 2x, obakrat v nižjih razredih in takrat sem se odločila da bomo delali naloge na interaktivni tabli, drugič pa smo si ogledali slovenski dokumentarec. Za take primere imam na mailu shranjenih več naslovov, ki mi v takih primerih pridejo prav. Nikoli se nisem pritoževala in v končni fazi me niti ni motilo, če je kateri od profesorjev na ta račun šel prej domov. Jaz sem morala biti tam od 8-12 minimalno. Nisem vedno imela svojih nastopov, pa tudi hospitirala nisem ves čas, ker smo se vsi skupaj strinjali, da ni potrebe po tem in niti ni smiselno. Tako sem raje preživela čas v razredu in nabirala izkušnje, kot gledala v strop.
Vsi se pritožujemo, kako ni služb in vsi bi najraje dobili zaposlitev prvi dan po zagovoru diplome. A ko dobiš pripravništvo in je treba v razred nadomeščat, je pa takoj problem, ker se morate pripraviti, nimate izkušenj, ne poznate razreda... Tega ne razumem. Nadomeščanja so super! V 99% primerov ti učitelj pripravi snov v naprej, največkrat ne počneš nič, ker učenci že dobijo zadolžitev in ti samo skrbiš za mir v razredu. Najpomembneje pa je, da se naučiš improvizirati in "se znajti" v različnih situacijah.