Sem v tesni navezi z gospo, ki opravlja administrativna dela v šoli (pogodbe, kontaktiranje ministrstva po naročilo ravnatelja itd...). V primeru, ki sem ga navedla jaz, ni bilo nobenega kontaktiranja ministrstva. Ravnatelj se je iz osebnih vzgibov pač odločil kot se je. Če ne bi bila prepričana v verodostojnost informacij, jih sploh ne bi pisala sem.
Meni se takšna ukinjanja delovnih mest zdijo popoln absurd. Sploh v teh časih, ko se borimo za službe kot levi. In tukaj si ne morem nič, da ne bi z negativizmom gledala na to. Sem pa na lastne oči videla marsikaj, kar bi bolje bilo, da ne bi. Pa na srečo ne gre za nobene osebne zamere. Način dela določenih vodilnih v VIZ pa se mi zdi zgrešen do same biti. Pa spet poudarjam, nikakor ne gre vseh metati v enak koš. Absolutno pa na njih ne gledam kot na bogove, katerih se niti na kraju pameti ne sme ocenjevati. Sploh pa ne vem, zakaj se vsi tako otepamo kritike. Le to bi bilo bolje vzeti kot motivacijo za izboljšanje svojega dela, kakršno koli že je.
Pa pustimo zdaj ravnatelje, mislim, da ta del debate ne pelje nikamor več
.
Se strinjam, da je treba iskati rešitve in na njih delati. Samo to nas lahko premakne naprej.
Ampak predloga, kako bi omogočili vsem enake možnosti in omejili priviligiranost znancev vodilnih, v čemer jaz vidim največji problem. Tega pa žal nisem sposobna...
Razen, če bi se vsakega kandidata za zaposlitev objektivno ocenjevalo s točkami po izbranem kriteriju. Podobno kot se točkujejo kandidati za vpis v vrtec.
V primeru zaposlitve pa bi se po mojem mnenju lahko ocenjevalo: del. izkušnje, strokovni, oddaljenost od šole, uspeh na faksu, mogoče subjektivna ocena ravnatelja, kako se je kandidat obnesel na razgovoru... Kandidat z največjim doseženim številom točk dobi zaposlitev
.
Haha, teoretično bi celo bilo možno. Ampak v praksi, ko na šolo prispe množica prošenj...