V letih 2018–2020 je potekala na Zavodu RS za šolstvo razvojna naloga Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme: Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu in razvoju vključujoče šole. V Območni enoti OE Ljubljana so na ravni šol sodelovali šolski razvojni timi petih šol.
Dosežki odličnega dela članic in članov šolskih razvojnih timov ter njihovih skrbnic, pedagoških svetovalk, so objavljeni v zborniku prispevkov razvojne naloge, ki je dostopen v Digitalni bralnici.
Vir in več informacij: ZRSŠ, 7. 3. 2022
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
Dosežki odličnega dela članic in članov šolskih razvojnih timov ter njihovih skrbnic, pedagoških svetovalk, so objavljeni v zborniku prispevkov razvojne naloge, ki je dostopen v Digitalni bralnici.
Vir in več informacij: ZRSŠ, 7. 3. 2022
Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si
Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.