Eurydice Slovenija Zbornik razvojne naloge Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Zbornik razvojne naloge Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme

V letih 2018–2020 je potekala na Zavodu RS za šolstvo razvojna naloga Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme: Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu in razvoju vključujoče šole. V Območni enoti OE Ljubljana so na ravni šol sodelovali šolski razvojni timi petih šol.

Dosežki odličnega dela članic in članov šolskih razvojnih timov ter njihovih skrbnic, pedagoških svetovalk, so objavljeni v zborniku prispevkov razvojne naloge, ki je dostopen v Digitalni bralnici.

Vir in več informacij: ZRSŠ, 7. 3. 2022

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, eurydice.si

Pustite komentar z odgovorom na to temo spodaj.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

  • Članek
Na Zavodu RS za šolstvo so v letu 2023 izvedli že četrti medresorski projekt Teden umetnosti v...
Odgovori
0
Ogledi
65
  • Članek
Pozitivna psihologija za boljše življenje vabi na 3. mednarodni maraton pozitivne psihologije v...
Odgovori
0
Ogledi
580
  • Članek
Znane so prednostne naloge za evropsko jezikovno priznanje za obdobje 2023-2024: Podpora novo...
Odgovori
0
Ogledi
414

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu