ZAKONODAJA - SREDNJE, POKLICNE IN STROKOVNE ŠOLE - skupna vprašanja

Trenutno berete:
ZAKONODAJA - SREDNJE, POKLICNE IN STROKOVNE ŠOLE - skupna vprašanja

1. Pravilnik o ocenjevanju znanja (kaj piše notri), kaj piše v šolskem redu o ocenjevanju znanja (odg. šola določi v njem pravila kdaj se testi ponavljajo ...).
2. Matura (opišeš)? Kdo na državnem nivoju vodi maturo? Kdo je predsednik šolske maturitetne komisije? Kdo je na šoli odgovoren za izvajanje in usklajevanje mature?
3. Šolski svet (sestava, njegove naloge)? Kdo je izdal akt o ustanovitvi za tvojo šolo?
 

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Preverjanje in ocenjevanje znanja
Matura - SM, PM....
Šolska inšpekcija
 
Gospa Zobec je bila predsednica komisije in je zelo prijazna.
Vprašala me je:

1. Strokovni organi šole
Kdaj ima šola programski učtiteljski zbor?
Kdo sestavlja strokovni svet?

2. Učbeniki. Kdo jih potrdi, predlaga, do kdaj so veljavni, kako vemo, da so potrjeni.
(da so potrjeni vemo po tem, ko je objavljen sklep)

3. Napredovanje. Kakšni so sploh pogoji, da kot učitelj napredujem? Kdo me lahko imenuje? (Ravnatelj ali jaz sama!) Kakšne nazive pridobim in ali so trajni?


Če se kje zatakne, ni problema. Jaz sem večinoma osnove stvari znala, nekaterih ne, vendar gospa pomaga. In je vsa panika čisto odveč. Mi je pa pomagal ta forum :D
 
1. Področja, ki jih zajema ZOFVI.
2. Javnost ocenjevanja.
Tretjega se žal ne spomnim.
 
Počkar:

1. Naloge ravnatelja? Kakšno funkcijo ima?

2. Kdo odobri napredovanje v plačilne razrede?

3. Očna in delovna obveznost. Kaj obsega preostanek dela, ki ne sodi pod učno obveznost?
 
POČKAR.
Dijaški somovi, svetovalno delo.

1. Šolska inšpekcija. Njene naloge. Kdo jo določi? Kaj lahko naredi? (3 ključne stvari - razveljavi oceno, prepove rabo neveljavnih učbenikov, pogramov).
2. Evidence in zborniki. Kaj se zbira? Kaj zbira svetovalna služba? (tukaj je treba biti zeli natančne pri imenih evidenc - skorajda dobesedno). Kaj se lahko zbira? Za katere dokumente rabiš soglasje (evidence staršev, ..). Se zbirajo posredno ali neposredno? (Odgovorim, da oboje. A je želela slišati posredno, preko nekega online sistema, ki da CSD in druge institucije posredujejo avtomatsko). Skratka, sem mislila da znam, a je zelo natančna..
3. Preverjanje in ocenjevanje. Ali je predpisan način za preverjanje znanja? (ne) Ali ocenjevanje? (ja) Kaj je ocena? (vrednotenje znanja). Kakšne so (1-5, opravil/ni opravil)
 
Opravljen izpit za vzgojitelja v dijaškem domu.

Komisija se je spremenila, so bili pa korektni pri spraševanju. Poleg naštevanja so želeli tudi primere iz prakse, preverjali so razumevanje. Niso se pa spuščali preveč v podrobnosti.

1. Katere so pristojnosti ravnatelja? (naštevala sem iz ZOFVI-ja, ko sem omenila LDN, so me vprašali še kdo ga sprejme)
2. Letni delovni načrt doma: kaj vsebuje, katere so obvezne priloge LDN (želela je vedeti od naštetega npr. sodelovanja s starši, kaj je konkretno pisalo v našem LDN)
3. Ocenjevanje temelji na pravilniku. Kaj v tem pravilniku piše o ocenjevanju?
 
Vprašanja - Mija Požlep (22. 1. 2015):
1. Pravica otroka do osebne identitete - vpis v matično knjigo: sorodstvene vezi, ime, državljanstvo ...
2. Nedotakljivost življenja.
3. Ne spomnim se ga, vendar je bilo tudi to iz nabora že uporabljenih vprašanj.
 
Izpraševalec: Tomaž Rozman

1. Strokovni svet zavoda - kdo ga sestavlja + glavne naloge.
2. LDN - kaj vsebuje, kdo sestavi osnutek, kdo ga potrdi...
3. Glavne funkcije ravnatelja.
 
za dijaške domove:
1. Avtonomija šolskega prostora, kdo lahko vstopa neomejeno v ta prostor.
2. Oblike vzgojnega dela v dijaškem domu, kaj tam delate, s kom sodelujete.
3. Dolžnosti dijakov, kje so zapisane.
 
1. Ocenjevanje
2. Strokovni organi (strokovni aktiv, razrednik, UZ,...)
3. Razlika med strokovnim aktivom in oddelčnim učiteljskim zborom, naloge razrednika
 
1. Katera področja pokriva ZOFVI? - od predšolske vzgoje do višjih strokovnih šol, visokošolske zavode ureja drug zakon.
2. Svet šole.
3. Naloge razrednika.
 
Naloge in pristojnosti ravnatelja?
Kaj je to praktični pouk?
Kako boste ocenjevali?
 
Pozdravljeni!
Tudi za mano je uspešno opravljen strokovni izpit (22.6.2015) za laboranta v srednji šoli. Komisija je bila super!

Ustava (Petra Mundy Brugneri):
Splošne določbe ustave, kako je Slovenija v tem poglavju opredeljena.
Načelo - otrokova največja korist. V katerih institucijah se to izkazuje (CSD, zdravstveni domovi, bolnice, šole, vrtci,...).
Uradni jezik.

Zakonodaja (Mihaela Novak Kolenko):
Kakšno stopnjo izobrazbe mora imeti laborant, da lahko dela v šoli? Kakšna izobraževanja še? (PAI). Kaj je njegovo delo, ali lahko ocenjuje? (NE). Ali vi ocenjujete? (NE).
Matura. Roki. Ali se je že zaključila? Kdo je predsednik?
Šolska inšpekcija. Vrste inšpekcij. Sem omenila, da lahko prepovejo uporabo neveljavnih učbenikov in se je nasmehnila ter rekla, da je to v tem trenutku zelo delikatna zadeva :).

Slovenščina (mag. Cotman):
Intonacija in končna ločila.
Stičnost tropičja.
Okrajšave, simboli, kratice.
Komentar iz mojih priprav glede enote za litre, ker jih pišemo z veliko in zakaj je to tako. Sem povedala, da včasih je bilo z malo črko, ampak ker se je spremenil mednarodni merski sistem je sedaj oznaka litri z veliko črko.

Komisija je bila res, res super. Človeške ženske, ki iz tebe povleče še tisto znanje za katerega morda nisi vedel :). So pa zelo nasmejane. Skratka brez prevelikega strahu vsaj pri njih.
 
Izpraševalec Pivk (legenda):
1. katera področja pokriva ZOFVI, kateri programi se izvajajo na vaši šoli?
2. napredovanje v nazive (možni nazivi, kako napreduješ, kdo predlaga, katere točke potrebuješ (tega zadnjega nisem vedel pa je rekel da kar preskočimo :) ))
3. ponovno ocenjevanje (v smislu, če velik procent dijakov piše negativno, se ponovno piše, vpišeta se obe oceni, kdor je že prvo pozitivno mu ni potrebno ponovno pisat in se mu prva vpiše)
 
1. Kako je sestavljen izobraževalni program? Opredeli naprej splošni del in posebni del. Kaj vsebuje odprti kurikulum? Kdo sprejme javno veljavni izobraževalni program, kdaj ga mora ministrstvo objaviti?
2. Vse o osebnim izobraževalnim načrtom (kdo, kaj zakaj)
3. Pravilnik o šolskem redu v srednjih šolah, šolska pravila, hišni red.
 
-Matura(nasplošno o PM in SM)
-Pogoji za ravnatelja v srednjih šolah
-Učbeniki( Kdo jih potrdi-pristojni strokovni svet, za koliko časa so potrjeni-5 let, kako je z njimi v zasebnih šolah-morajo biti porejeni le za obvezne predmete, kdo določi postopek-minister)
.....Izpraševalka Zobec Urška
 
Vprašanja za svetovalno delavko v dijaških domovih:

Vpisni postopek v srednje šole.

Kdo lahko biva v dijaških domovih? Ne pozabite na OSTALE, ki lahko bivajo po ekonomski ceni.
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Podobne teme

Uporabnik saramurkovic je objavil novo gradivo: VRTEŠKA ZAKONODAJA - MISELNI VZORCI VRTEŠKE...
Odgovori
3
Ogledi
739
Uporabnik saramurkovic je objavil novo gradivo: STROKOVNI IZPIT- EVROPSKA ZAKONODAJA - MISELNI...
Odgovori
0
Ogledi
684
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
1
Ogledi
1.281
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
0
Ogledi
1.407
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
1
Ogledi
1.023
Za objavo izpitnih vprašanj uporabite pripravljene obrazce - tukaj Novejša vprašanja oz...
Odgovori
4
Ogledi
1.177
Vprašanja za učiteljico zgodovine, geografije (OŠ) Ustava: zakonodajni postopek Iz konvencije...
Odgovori
0
Ogledi
1.221

Oglasi nam pomagajo pri vzdrževanju strani. Odstranite oglase z nadgradnjo računa tukaj.

Pregled po e-pošti: Naročite se!

Zadnji prispevki

Nazaj
Na vrhu