Eurydice Slovenija Vse razsežnosti bralne pismenosti

Trenutno berete:
Eurydice Slovenija Vse razsežnosti bralne pismenosti

Na osnovni šoli Jurija Vege v Moravčah je potekalo redno četrtletno srečanje v okviru spodbujanja bralne pismenosti. Dejavnost poteka že drugo leto, vanjo je vključenih 10 šol z območne enote ZRSŠ Ljubljana.

Uvodnemu glasbenemu nastopu domačih učencev in pozdravu ravnateljice, Nuške Pohlin Schwarzbartl, je sledilo plenarno predavanje Cvetke Bizjak z naslovom Kompleksne bralno-učne strategije. Med strateškim, površinskim in globinskim učenjem se je osredotočila na slednje. Poudarila je tudi zasluge učiteljev, šol in ZRSŠ za uspešne rezultate učencev v mednarodni raziskavi PISA. Zaključila je z nizanjem razlik med celostnim in analitičnim spoznavanjem in jih vezala na zglede iz učenja različnih predmetov.

Po odmoru so se udeleženci razdelili v tri delavnice. Učiteljici z moravške šole, Andreja Vavpetič in Saša Igrec, sta predstavili opismenjevanje s fonomimično metodo, Alenka Andrin in Mihaela Kerin sta razložili, kako podpreti učenca na poti do boljšega razumevanja prebranega besedila, Igor Lipovšek pa je na štirih primerih demonstriral razumevanje preverjanja geografskih slikovnih sporočil.

Vir: ZRSŠ, 11. 1. 2017

Nadaljuj z branjem...
- - -
Vir za forum: Eurydice Slovenija, www.eurydice.si
 

Za odgovor se prijavite ali registrirajte.

Če želite odgovoriti na temo, morate biti član foruma.

Ustvari račun

Ustvarite račun v naši skupnosti. Brezplačno!

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Zadnji prispevki

Na vrhu