Kako narediti šolo ustvarjalnejšo in pravičnejšo, kako se soočiti z “novo revščino” in težavami pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami, kako vanjo vgraditi spoznanja nevrologije, psihologije in sociologije, so bila vprašanja, ki so jih na blejskem srečanju ravnateljev načenjali le povabljeni strokovnjaki…
V možganih ni nikakršnega centra za učenje, je na blejskem srečanju osnovnošolskih ravnateljev, ki ga je petindvajsetič organizirala založba Didakta, poudarila pediatrinja in nevrologinja dr. Tina Bregant. Učenje je namreč možganski modus operandi. Da bi se lahko uspešno učili, morajo biti izpolnjeni določeni pogoji, med drugim z mikroelementi bogata hrana, nujen pa je tudi občutek varnosti; če ni varnosti, se možgani pripravijo na beg ali boj.
Piše: Ranka Ivelja
Več na http://www.dnevnik.si/slovenija/vse-manj-ustvarjalnih-otrok
V možganih ni nikakršnega centra za učenje, je na blejskem srečanju osnovnošolskih ravnateljev, ki ga je petindvajsetič organizirala založba Didakta, poudarila pediatrinja in nevrologinja dr. Tina Bregant. Učenje je namreč možganski modus operandi. Da bi se lahko uspešno učili, morajo biti izpolnjeni določeni pogoji, med drugim z mikroelementi bogata hrana, nujen pa je tudi občutek varnosti; če ni varnosti, se možgani pripravijo na beg ali boj.
Piše: Ranka Ivelja
Več na http://www.dnevnik.si/slovenija/vse-manj-ustvarjalnih-otrok